Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met deze pc zal ik van alles en nog wat gaan doen. Denk aan simpele renders (sketchup tekeningen), maar ook veel gamen (nieuwste games) en office werkzaamheden
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb alles al behalve de PC en een netwerkadapter
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Na een week onderzoek en een tijd erover nadenken wil ik een systeem waar ik over bijvoorbeeld 3 jaar een nieuwe videokaart bij stop en dat hij weer een tijd meekan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zie het wel zitten om vanwege het venster alleen maar rood en zwart te doen en dan eventueel nog ledjes erin te plaatsen.
Ga je overklokken?
Ik vermoed van niet.
Wat verwacht je van ons?
Volgens mij werkt alles te samen, maar ik zou graag van jullie tips willen om het geheel nog mooier en beter te maken.
Met deze pc zal ik van alles en nog wat gaan doen. Denk aan simpele renders (sketchup tekeningen), maar ook veel gamen (nieuwste games) en office werkzaamheden
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb alles al behalve de PC en een netwerkadapter
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Na een week onderzoek en een tijd erover nadenken wil ik een systeem waar ik over bijvoorbeeld 3 jaar een nieuwe videokaart bij stop en dat hij weer een tijd meekan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 189,95 | € 189,95 |
| 1 | MSI H170A GAMING PRO | € 122,95 | € 122,95 |
| 1 | MSI Radeon R9 390 8GB Gaming | € 354,- | € 354,- |
| 1 | NZXT S340 Colour Edition Zwart/Rood | € 69,90 | € 69,90 |
| 1 | TP-Link TL-WN822N | € 13,93 | € 13,93 |
| 1 | Cooler Master Seidon 120V Ver.2 | € 48,95 | € 48,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FB/8 | € 38,95 | € 38,95 |
| 1 | Corsair RM550x | € 92,95 | € 92,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 84,90 | € 84,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.016,48 | |
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zie het wel zitten om vanwege het venster alleen maar rood en zwart te doen en dan eventueel nog ledjes erin te plaatsen.
Ga je overklokken?
Ik vermoed van niet.
Wat verwacht je van ons?
Volgens mij werkt alles te samen, maar ik zou graag van jullie tips willen om het geheel nog mooier en beter te maken.