Zoek voor een kennis 24 inch tv, welk merk met scart

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brommer1
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Mijn vraag: Welk merk is goed of redelijk, belangrijk moet met scart.
De tv komt in de woonkamer te staan in een kast waar niet groter dan 24 inch in kan.

Op Google gezocht, kan nergens wat vinden wat een goed of redelijk merk is met scart of maakt het niet uit wat voor merk je koopt.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Serieus gezocht?

Maar je geeft niet aan welke video-signalen verplicht zijn; ervanuitgaande dat die kennis al Y2K overleefd heeft, hebben we het over resoluties van > 576p en dan zou je eigenlijk moeten zoeken naar een Ypbpr-connector. Die zijn wel heel zeldzaam; ook als je de handleidingen van allerlei TV's zou downloaden en doorlezen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brommer1
  • Niet online
Mijn kennis heeft een kast waar een 24 inch tv in past, daar moet een scart aansluiting op zitten.
Hij heeft 2 videorecordes(VHS/2000-Philips) deze moeten op de scart aan gesloten worden.
Verder doet hij er niks mee en moet simpel wezen.

Heb bij Kieskeurig gekeken daar worden 27 tv vermeld van 24 inch, bij somige staat een beoordeling beschreven, maak het nog wat uit welke van de 27.

[ Voor 24% gewijzigd door brommer1 op 07-02-2016 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

brommer1 schreef op zondag 07 februari 2016 @ 19:17:
Mijn vraag: Welk merk is goed of redelijk, belangrijk moet met scart.
De tv komt in de woonkamer te staan in een kast waar niet groter dan 24 inch in kan.

Op Google gezocht, kan nergens wat vinden wat een goed of redelijk merk is met scart of maakt het niet uit wat voor merk je koopt.
Je titel zegt; "Vraag - Zoek voor een kennis 28 inch tv", maar in de kast kan ie niet groter dan 24"?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brommer1
  • Niet online
hardware-lover schreef op zondag 07 februari 2016 @ 20:37:
[...]

Je titel zegt; "Vraag - Zoek voor een kennis 28 inch tv", maar in de kast kan ie niet groter dan 24"?
Was een fout, blijkt toch dat het niet groter kan dan 24 inch, heb het veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Ik zou gewoon even de maat van de kast opgeven, er zijn ook 24 inch monitoren met dikke bezels, maar eigelijk wat ik echt zou doen is mijn best gaan doen om te zoeken

http://tweakers.net/categ...dM4TD6ZgF1ar6ix4kmRKGlNIX

[ Voor 43% gewijzigd door Fish op 07-02-2016 20:43 ]

Iperf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:17
Om je vraag over SCART kort te sluiten, dat heeft bij mijn weten (nog steeds) ELKE tv. Kies gewoon een 24 inchertje uit, meer dan 200 zou ik niet uitgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Verhuizing naar CEA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brommer1
  • Niet online
De tv moet gemakkelijk in gebruik zijn, makkelijke afstandbediening en moet een schotel aan gesloten worden.
Deze kennis weet niks van tv's en begrijp het niet, ik woon 2uur met openbaar vervoer van hem vandaan.
De inkijkhoek moet goed zijn.

Ik heb 4 tv's in gedachten Philips 24PHK4000, LG 24MT57D, Salora 24LED2600/Salora 24LED9112CSW, wat vinden jullie ervan, ik moet de tv bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

salora vind ik een kut merk heeft geen dvb-s
lg heeft geen dvbs

Blijft er alleen philips over toch ? Of was dat dan zo moeilijk ?

Mooi doorschuif systeem. ralatie snapt het niet en gooit het naar jou, en jij weer naar ons. Waarom zeg je niet tegen je relatiei dat je het niet snapt ?

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:25
Sjah schreef op zondag 07 februari 2016 @ 20:57:
Om je vraag over SCART kort te sluiten, dat heeft bij mijn weten (nog steeds) ELKE tv. Kies gewoon een 24 inchertje uit, meer dan 200 zou ik niet uitgeven.
Nee, dat is niet zo. Onze samsung 48ju7000 heeft dat niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brommer1
  • Niet online
Mijn kennis(70 jaar) heeft nog een beeldbuis van Grundig van de 90e jaren van 24 inch.

De tv heeft een schotel(25 jaar oud) met modem, is het belangrijk dat de tv dvbs heeft? kan toch de tv op antenne ingang aansluiten, de Grundig tv heeft ook geen dvbs.

Ben op zoek naar een tv waar zo min mogelijk problemen mee zijn en een makkelijke afstandbediening heeft, ik ben 2 uur onderweg met openbaar vervoer bij hem te komen, heb hem gezegd dat hij de tv bij een plaatselijke dorps winkel moet kopen.

Aanvulling: Op 1 April 2016 gaat Canal digital over op HD(Set Top Box-pakket gaat verdwijnen per 1 april 2016)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Een tv onder de 32" is gewoon een veredelde monitor. Qua kijkhoek moet je bij de LG zijn maar qua aansluitingen, incl. DVB-S, de Philips.
Een 24" tv uit de jaren '90 zal een stuk groter en breder zijn dan een LCD van nu dus waarschijnlijk kan het best een stuk groter.
De specs van de LG zeggen dat ie geen scart heeft maar vlgns de plaatjes zit er wel een scart ingang op.

[ Voor 16% gewijzigd door apis29 op 08-02-2016 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

brommer1 schreef op maandag 08 februari 2016 @ 00:36:
Mijn kennis(70 jaar) heeft nog een beeldbuis van Grundig van de 90e jaren van 24 inch.

De tv heeft een schotel(25 jaar oud) met modem, is het belangrijk dat de tv dvbs heeft? kan toch de tv op antenne ingang aansluiten, de Grundig tv heeft ook geen dvbs.

Ben op zoek naar een tv waar zo min mogelijk problemen mee zijn en een makkelijke afstandbediening heeft, ik ben 2 uur onderweg met openbaar vervoer bij hem te komen, heb hem gezegd dat hij de tv bij een plaatselijke dorps winkel moet kopen.

Aanvulling: Op 1 April 2016 gaat Canal digital over op HD(Set Top Box-pakket gaat verdwijnen per 1 april 2016)
Ja shit je zegt zelf dat er een schotel op de tv aangesloten moet worden. Maar dan nog zou ik de phillips kiezen

Een tv van 25 jaar oud van 24 inch heeft veel meer ruimte nodig dan een tv vandaag. dikke vs dunne randen.
En dan is er ook nog de andere aspect ratio van 16:9 ipv 4:3 waardoor een 24 inch tv beeld minder hoog is.
Ik zou de ruimte maar eens gewoon op laten meten. met een beetje mazzel past een 28"met gemak en mischien wel 32

Is het een modem (als in 1/2 weg internet) of is het gewoon een decoder ? met de phillips zou je zelfs die decoder weg kunnen pleuren als het een decoder is
zie ook lijst: https://www.canaldigitaal...ay/geteste-televisies.pdf

En echt, een decoder met hd beeld over scart :N gebruik de ingebouwde op de phillips, of als je een tv zonder dvbs koopt, koop een nieuwe met hdmi.

[ Voor 13% gewijzigd door Fish op 08-02-2016 01:16 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brommer1
  • Niet online
De decorder voor de schotel is 15 jaar oud, zijn huis heeft geen kabel aansluiting, internet gaat via de telefoonlijn van 12 mb.

Bij Canal digital kan je ook per 1-4-2016 ook een module aanvragen, heeft bij mij geoefend, heb zelf ziggo met module, vond hij niks, te ingewikkeld.

Nogmaals heb je werkelijk een tv met dvbs nodig? bij zijn tv gaat het ook zonder dvbs+decoder, dan heb ik meer keus.

http://webshop.canaldigit...ts/hd-startersset-basis-2

[ Voor 10% gewijzigd door brommer1 op 08-02-2016 01:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Ik denk dat je in staat moet zijn om die conclusie zelf te trekken. Je hebt het nu toch ook niet "nodig"

Maar ja dit is dus juist makkelijker, geen losse apparaten, goeie kwaliteit en zappen alsof het een gewone tv is maar dan met sattelietontvangst. Maar ja dan moet je dat configureren. ik denk dat dat je een beetje afschrikt.

Wat bedoel je eigenlijk met "module"?even voor de duidelijkheid omdat je nu al een heleboel termen door elkaar gooit

Dat kastje wat in jouw url zit zit geeneens scart op
Edit: Moet je niet de url wijzigen he ....
Afbeeldingslocatie: http://www.vanbuuren.eu/_upload/ProductImages/YA1027.jpg

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:17
Arunia schreef op zondag 07 februari 2016 @ 23:08:
[...]

Nee, dat is niet zo. Onze samsung 48ju7000 heeft dat niet meer.
Ok, hmmm, tja ergens jammer, je zalhem maar een keer nodig hebben, omdat een vage oom een V2000 bak een keer meeneemt, en je kan nog veel meer met SCART.

Wie is die schoonheid van op je icoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:25
Sjah schreef op maandag 08 februari 2016 @ 03:38:
[...]

Ok, hmmm, tja ergens jammer, je zalhem maar een keer nodig hebben, omdat een vage oom een V2000 bak een keer meeneemt, en je kan nog veel meer met SCART.

Wie is die schoonheid van op je icoon?
Er zijn een aantal opties.
Één daarvan is een oude beeldbuis tv kopen in de juiste maat.
Overigens heb ik er zelfs nog twee staan waarvan ik er één ga gebruiken voor oude spelcomputers. Daar een Nintendo zapper of scope het niet doen op de platte tv's.

Bovenstaande is een prima optie aangezien die tv's niet zo duur zijn op marktplaats of de lokale kringloopwinkels. Mits er geen nieuwerwetse functies zijn die hij nodig heeft.

De country zangeres Jewel Kilcher.
Ik ben een erg grote fan en dat zijn de enige cd's die ik nog koop. Sterker nog, ik bestel ze uit Amerika met handtekening. De verzendkosten zijn hoger dan de prijs van de cd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brommer1
  • Niet online
Fish schreef op maandag 08 februari 2016 @ 01:33:
Ik denk dat je in staat moet zijn om die conclusie zelf te trekken. Je hebt het nu toch ook niet "nodig"

Maar ja dit is dus juist makkelijker, geen losse apparaten, goeie kwaliteit en zappen alsof het een gewone tv is maar dan met sattelietontvangst. Maar ja dan moet je dat configureren. ik denk dat dat je een beetje afschrikt.

Wat bedoel je eigenlijk met "module"?even voor de duidelijkheid omdat je nu al een heleboel termen door elkaar gooit

Dat kastje wat in jouw url zit zit geeneens scart op
Edit: Moet je niet de url wijzigen he ....
[afbeelding]
Ik heb zelf kabel van Ziggo met CI+ module(hij vindt het te ingewikkeld), per 1 april gaat Canaldigitaal over naar digital HD en zijn tv staat op in storten, ben voor hem de juiste oplossing aan het zoeken, weet al dat er nieuwe schotel +HD-ontvanger met geïntegreerde smartcard moet komen, nu nog de tv waar ik met scart splitter zijn VHS+V2000+dvd speler(heeft geen HDMI) aan kan sluiten, heeft heel veel videobanden liggen, weet al dat het een simple tv +simple afstandbediening moet wezen en gekocht moet worden in een dorpswinkel als er problemen zijn.
Nu nog de juiste tv, zijn tv is 50 cm breed.max 24 inch, kan de schotel+HD-ontvanger ook aangesloten worden op zijn nieuwe lcd tv zonder dvb-s.

Samen gevat ik moet 3 aparaten aansluiten op een scart, als dat maar goed gaat.

[ Voor 3% gewijzigd door brommer1 op 08-02-2016 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Als iemand het heeft over een 24 inch tv heb je het over een beeld diagonaal niet de breedte, je negeert voor het gemak al het andere wat ik zei. maar ok. 24 it is

ja hoor als een extra ontvanger makkelijker is kan dat gewoon, zorg gewoon dat de uitgang van die ontvanger aangesloten kan worden op de tv (hdmi i presume)

[ Voor 3% gewijzigd door Fish op 08-02-2016 12:39 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brommer1
  • Niet online
Heb overlegd met hem, de oude brakke tv met 2 scart wordt op een aparte tafeltje gezet, daar sluit ik de 2 videorecorders aan, op de nieuwe tv de cd speler.

Deze tv wordt het: LG 24MT47D of de LG 24MT57D.

Bedankt voor alle advies.

[ Voor 5% gewijzigd door brommer1 op 08-02-2016 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbhc
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-10 18:49
Kleine schop maar dit lijkt mij een geweldige optie:

http://www.allekabels.nl/...mers/scart-naar-hdmi.html
Pagina: 1