Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:21

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Topicstarter
Mijn vraag
Ik zou graag wat smart home security in mijn huis installeren met een bewakingscamera bij de voordeur. Meest ideale situatie: als ik voor de deur sta en de deur open met mijn lumia 925 die net op de huiswifi springt, wil ik natuurlijk geen waarschuwing als ik de deur open. In andere gevallen zou een SMS naar mijn telefoon + een mail met daarin foto's van de net geopende deur de ideale waarschuwing zijn. Ik zie via Android en iOS diverse mogelijkheden, maar kom op Windows Phone eigenlijk niets tegen met home security. Wie o wie kent iets waarmee ik in Windows Phone kan krijgen wat ik wil?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Nokia Lumia 925 op Windows Phone 8.1 (en straks natuurlijk 10).

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
-het systeem van alarm.com heeft ook een windows phone app maar is hier niet verkrijgbaar en meteen duur.
-onderstaande camera is goedkoop en kan via iOS al heel veel.
http://nl.aliexpress.com/...fd-4105-8b14-945a21ba4faa

youtube.com/@hisrep

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1234
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-07-2022
Kijk eens naar https://ring.com/windows

Moet je wel Windows 10 draaien (voor mobiel en desktop/laptop/tablet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:50
Ik heb zelf een security camera van foscam en daar is gewoon een gratis app voor in de store te vinden. Al moet ik zeggen dat deze app van 3th party developer het beter doet.

Camera is van afstand te besturen en werkt best goed moet ik eerlijk zijn.

Met waarschuwing ect heb ik persoonlijk geen idee of mijn camera dat kan. Vind persoonlijk beetje overdreven optie voor een security camera, ik denk dat je daarvoor echt naar iets anders moet kijken. Zoiets als "Eve door and Window". Al zal ik wel kijken voor een ander product, aangezien die zich alleen focussen op een iPad/Android app en geloof ik niet eens via de browser te benaderen is.

Het is meer om het idee te geven dat er producten zijn die zich richtingen op het openen van een deur of raam. Mijn foscam camera kan ik wel zo instellen dat hij foto's gaat maken als er iets in het beeld reageert. Deze stuur ik dan door naar mijn e-mail.

[ Voor 48% gewijzigd door vali op 09-02-2016 10:14 ]