Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk mee gamen, games als GTA 5 bijvoorbeeld.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €900-1000.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik kan misschien de Cooler Master GM G750M overkopen voor €30.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles wat ik nodig denk te hebben zit in de build onderaan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb geen merk voorkeuren, maar ik heb in de eerste instantie gekozen voor de 390 want AMD is minder sketchy dan Nvidia.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De uitstraling van mijn computer maakt me niet veel uit, hij staat toch op de grond. Maar ik heb liever wel dat de PC geen hard geluid maakt als ik even op bed ga liggen, dus idle een beetje rustig.
Overigens ga ik gamen op 1080p.
Ga je overklokken?
Ik ben het niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb deze build gekregen van een vriend na wat eisen gesteld te hebben, en ik vind het er goed uitzien. Maar jullie hebben meer verstand dan mij, en voor ik bestel wil toch zeker weten of het allemaal klopt. Ik zit een beetje onder mn budget, maar ik vind het goed zo. Alles wat ik bespaar kan weer richting accessoires.
Voornamelijk mee gamen, games als GTA 5 bijvoorbeeld.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €900-1000.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik kan misschien de Cooler Master GM G750M overkopen voor €30.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles wat ik nodig denk te hebben zit in de build onderaan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb geen merk voorkeuren, maar ik heb in de eerste instantie gekozen voor de 390 want AMD is minder sketchy dan Nvidia.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De uitstraling van mijn computer maakt me niet veel uit, hij staat toch op de grond. Maar ik heb liever wel dat de PC geen hard geluid maakt als ik even op bed ga liggen, dus idle een beetje rustig.
Overigens ga ik gamen op 1080p.
Ga je overklokken?
Ik ben het niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb deze build gekregen van een vriend na wat eisen gesteld te hebben, en ik vind het er goed uitzien. Maar jullie hebben meer verstand dan mij, en voor ik bestel wil toch zeker weten of het allemaal klopt. Ik zit een beetje onder mn budget, maar ik vind het goed zo. Alles wat ik bespaar kan weer richting accessoires.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 189,95 | € 189,95 |
1 | Gigabyte GA-B150M-D3H | € 80,95 | € 80,95 |
1 | MSI Radeon R9 390 8GB Gaming | € 354,- | € 354,- |
1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 47,95 | € 47,95 |
1 | Fractal Design Define R5 Zwart | € 101,95 | € 101,95 |
1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 27,95 | € 27,95 |
1 | Crucial Ballistix Sport LT BLS2C4G4D240FSB | € 44,- | € 44,- |
1 | Crucial BX200 240GB | € 64,95 | € 64,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 911,70 |