Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

HP Pavilion 15-ak030nd

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Mijn vraag
Wat is jullie ervaring met deze laptop?
Zal de prijs binnenkort nog verder dalen?
Eventuele alternatieven voor deze laptop.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Gta 5 + Lightroom

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Zoek een laptop onder de €1,000. Rondgekeken en deze leek mij het beste.

Alle reacties

• Waliwal
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 25-11 14:57
Ik zie op de site van HP dat deze laptop een GTX 950M heeft.
Voor dezelfde prijs zou je evt ook een Dell Inspiron uit de 7000 serie (http://www.dell.com/nl/p/...-7559-laptop/pd?ref=PD_OC) kunnen kopen. Deze heeft een GTX 960M wat toch wel wat prettiger is om games zoals GTA5 mee te spelen.

Verwijderd

Hoe mijn ervaring is met dat specifieke model kan ik je niet vertellen. Mijn ervaring wel van HP, en die zijn verschrikkelijk. Het suggereert niet gelijk dat het een 'slecht' merk zou zijn, want het is helemaal afhankelijk per model en je eigen ervaringen.

Voor circa €1000,- kan je echt wel een mooie laptop kopen, dan zou ik voor dat geld zelf niet voor een HP gaan. Dat vind ik zonde. Ik zou dan voor een BTO (zelfbouw) gaan. Je bepaalt zelf je budget en je onderdelen. Dan betaal je niet voor het merk en haal je het maximale uit je geld.

Succes!

• saert
Verwijderd schreef op zondag 07 februari 2016 @ 18:28:
Hoe mijn ervaring is met dat specifieke model kan ik je niet vertellen. Mijn ervaring wel van HP, en die zijn verschrikkelijk. Het suggereert niet gelijk dat het een 'slecht' merk zou zijn, want het is helemaal afhankelijk per model en je eigen ervaringen.

Voor circa €1000,- kan je echt wel een mooie laptop kopen, dan zou ik voor dat geld zelf niet voor een HP gaan. Dat vind ik zonde. Ik zou dan voor een BTO (zelfbouw) gaan. Je bepaalt zelf je budget en je onderdelen. Dan betaal je niet voor het merk en haal je het maximale uit je geld.

Succes!
Op dit moment bezit ik een Acer die constant uitvalt door de hitte. Voor dat ik deze laptop kocht ook al eens slechte ervaringen mee gehad. Maar destijds toch weer geprobeerd.

Wat is er exact zo slecht aan HP? En weet je wel of Lenovo kwalitatief goede laptops zijn?

Op BTO zag ik een laptop voor €1090 euro met redelijk dezelfde specs. Ga nog even verder zoeken.

• xdizzy12
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-11 19:21
Ik kijk rond op BTO en het ziet er allemaal duur uit zonder dat de specs veel toevoegen

Verwijderd

xdizzy12 schreef op maandag 08 februari 2016 @ 11:02:
Ik kijk rond op BTO en het ziet er allemaal duur uit zonder dat de specs veel toevoegen
Een BTO-laptop wil niet zeggen dat alleen de website van BTO ze verkoopt. Een eigen merk Alternate laptop is ook een BTO-laptop.

Waarom mijn ervaringen met HP niet goed zijn? Ik probeer geen onnodig fanboyism te doen hier voor andere merken, maar mijn ervaringen zijn gewoon belabberd. De ene HP moest ik 3x in 1 jaar tijd terug opsturen, de ander had een kapotte hardeschijf, vervolgens terug opgestuurd, zetten ze een andere kapotte hardeschijf er terug in. Top service!

Wil dat zeggen dat HP gelijk slecht is? Nee, absoluut niet. Zij kunnen ook hun service inmiddels verbeterd hebben, en het geld niet voor alle modellen dat, maar door deze ervaringen heb ik er weinig meer mee.

• saert
Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2016 @ 12:58:
[...]

Een BTO-laptop wil niet zeggen dat alleen de website van BTO ze verkoopt. Een eigen merk Alternate laptop is ook een BTO-laptop.

Waarom mijn ervaringen met HP niet goed zijn? Ik probeer geen onnodig fanboyism te doen hier voor andere merken, maar mijn ervaringen zijn gewoon belabberd. De ene HP moest ik 3x in 1 jaar tijd terug opsturen, de ander had een kapotte hardeschijf, vervolgens terug opgestuurd, zetten ze een andere kapotte hardeschijf er terug in. Top service!

Wil dat zeggen dat HP gelijk slecht is? Nee, absoluut niet. Zij kunnen ook hun service inmiddels verbeterd hebben, en het geld niet voor alle modellen dat, maar door deze ervaringen heb ik er weinig meer mee.
Heb me wat verdiept in een BTO laptop. Zie veel verschillende sites maar hierbij kom je toch al snel boven de €1000. Daarbij vind ik het ook wel een pluspunt dat een laptop er goed uit ziet.

Nu is mijn oog gevallen op de Lenovo Ideapad y50-70 of zoals aangegeven de Dell Inspiron 15 7559.

Het is wel echt de max qua bedrag wat ik er voor wil uitgeven. Wellicht dat de prijzen binnenkort nog zullen dalen.

Edit: Is de Dell Inspiron 15 überhaupt al verkrijgbaar in Nederland? Zie hem alleen staan op de website van Dell en niet bij een Coolblue, MM o.i.d.

[ Voor 5% gewijzigd door saert op 08-02-2016 17:19 ]

• xdizzy12
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-11 19:21
saert schreef op maandag 08 februari 2016 @ 17:12:
[...]

Edit: Is de Dell Inspiron 15 überhaupt al verkrijgbaar in Nederland? Zie hem alleen staan op de website van Dell en niet bij een Coolblue, MM o.i.d.
Momenteel is de Dell alleen via de website van Dell te krijgen. Niet gevreesd, de webshop van Dell is prima qua service en bezorging (in mijn ervaring) en ze geven nog wel eens korting als je in naam van een bedrijf besteld.

• saert
Heb de Dell via Amazon gezien voor 720 euro. Ga hem daar bestellen.
Pagina: 1