Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop gezocht,advies gevraagd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi mannen,

Ik ben op zoek naar een zo goedkoop mogelijk snel laptopje waar ik een beetje op kan surfen, af en toe filmpje kijken en toch wel iets waar ik fatsoenlijk vloeiend een aantal games op kan laten draaien zonder lagg. Shooters en racegames.

Nu gaat t om wat oudere games zoals C.S :D maar wil ook de mogelijkheid hebben om er nieuwe games op te draaien

Wat is je budget?
Zo el cheapo mogelijk daarmee bedoel ik sowieso onder de 500 euro....

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, voor thuisgebruik

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren

Mijn voorkeur gaat toch wel uit naar een 17 inch scherm, 1TB geheugen en minimaal 8 gb werkgeheugen...Kloksnelheid is ook wel belangrijk denk ik... De rest laat ik aan jullie over want jullie hebben er meer verstand van als ik.

Ben benieuwd :)

• Cwookie
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18-11 16:50
Het lijkt er op dat je een BMW wilt hebben voor een Fiat prijs. Zoals je zelf al wel begrijpt gaat dit simpelweg niet lukken. Wanneer je de door jou genoemde voorkeuren invoert in de Pricewatch (wat overigens een vereiste is hier, zie punt 3) dan had je gezien dat er slechts 3 laptops bestaan die voldoen aan jouw voorkeuren met een budget van €500,-. Op geen van deze laptops zal je zonder ergernissen je 'oude' games kunnen spelen. Overigens is een resolutie van 1600x900 niet om naar huis over te schrijven op een 17,3" laptop. Mijn advies, schroef je budget omhoog of wees wat realistischer met de vereisten als je budget vast ligt.

Verwijderd

Cwookie schreef op zondag 07 februari 2016 @ 15:05:
Het lijkt er op dat je een BMW wilt hebben voor een Fiat prijs.
Heerlijke vergelijking, maar je hebt wel zeker een goed punt! Voor < 500 euro ga je geen laptop vinden, waar je wonderen van kan verwachten. Was het maar zo'n feest 8)7 Je moet daarin wel realistisch blijven. Je kan hooguit je budget wat opschrijven en kijken of je een goedkope MSI op de kop kan tikken. De bouwkwaliteit is bij de meeste (niet allemaal) niet fantastisch, maar je krijgt qua onderdelen wel waar voor je geld.

Desalniettemin, hoe dan ook zal je je budget flink moeten oprekken.

Verwijderd

Topicstarter
Klopt, als Doom uitkomt zal ik toch naar een intel core i7 3,4 ghz 17" 8gb,1Tb nvidia gtx 980 moeten. En die heb ik niet voor 500 euro. Heb me er een beetje meer in verdiept en dan ben ik toch het dubbele of iets meer kwijt... Dus een MSI is geen goede keuze?

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01:24

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Een 980M ga je ook onder de € 1000 niet vinden.
Je zult echt rederlijkere wensen moeten stellen met jouw budget, of als dit je wensen zijn, een passender budget bij elkaar moeten sparen.

Your Friendly Neighborhood Moderator

• Wippien
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-11 23:09
Een laptop die je nu noemt, en met enige performance kost al gauw 900,- de laptop buy guide van tweakers is daarmee een uitstekend hulpmiddel, de alternatieven de ze noemen vind ik interessant.

reviews: Laptop Best Buy Guide - Februari 2016

Enjoy the joy

Pagina: 1