Beste Tweakers,
Mijn verhaal:
Ik heb een LG G4, in december heeft T-Mobile mijn telefoon gebrand met een software 'update' welke ik onbedoeld geaccepteerd had. Deze is niet terug te draaien, alleen als je je telefoon naar fabrieksinstellingen laat terugzetten.
Zie hieronder de weblink:
https://forum.t-mobile.nl...stomization-update-260346
Voordat ik de reset deed wist ik dat mijn telefoon zal vragen naar: instellen naar nieuwe telefoon of oude herstellen, tevens had ik LG backup gecheckt en daar stond dat hij dit automatisch bijhield.
LG Back-Up stond aan
Maar nee hoor, hij wil alleen de apps terugzetten welke ik had.
Mijn vraag:
Hoe kan ik mijn contacten en eventueel Whatsapp history terugkrijgen?
Relevante software en hardware die ik gebruik?
Standaard apps zoals: Whatsapp, contacten.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb?
Meerdere keren gereset naar fabrieksinstellingen in de hoop dat hij dan vraagt of ik alles terug wil laten zetten. LG Back up geeft aan dat er geen files in zitten.
Voel mij nogal voor schut gezet, voordat ik de reset deed stond er bij LG Backup dat hij dit automatisch bijhield.
Graag verneem ik wat ik nog kan doen?
En hoe kan ik dit in de toekomst voorkomen?
Je zou toch gemakkelijk een reset kunnen doen, gegevens worden toch bewaard?
Alvast dank.
Met vriendelijke groet,
Kai
Mijn verhaal:
Ik heb een LG G4, in december heeft T-Mobile mijn telefoon gebrand met een software 'update' welke ik onbedoeld geaccepteerd had. Deze is niet terug te draaien, alleen als je je telefoon naar fabrieksinstellingen laat terugzetten.
Zie hieronder de weblink:
https://forum.t-mobile.nl...stomization-update-260346
Voordat ik de reset deed wist ik dat mijn telefoon zal vragen naar: instellen naar nieuwe telefoon of oude herstellen, tevens had ik LG backup gecheckt en daar stond dat hij dit automatisch bijhield.
LG Back-Up stond aan
Maar nee hoor, hij wil alleen de apps terugzetten welke ik had.
Mijn vraag:
Hoe kan ik mijn contacten en eventueel Whatsapp history terugkrijgen?
Relevante software en hardware die ik gebruik?
Standaard apps zoals: Whatsapp, contacten.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb?
Meerdere keren gereset naar fabrieksinstellingen in de hoop dat hij dan vraagt of ik alles terug wil laten zetten. LG Back up geeft aan dat er geen files in zitten.
Voel mij nogal voor schut gezet, voordat ik de reset deed stond er bij LG Backup dat hij dit automatisch bijhield.
Graag verneem ik wat ik nog kan doen?
En hoe kan ik dit in de toekomst voorkomen?
Je zou toch gemakkelijk een reset kunnen doen, gegevens worden toch bewaard?
Alvast dank.
Met vriendelijke groet,
Kai
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 629760 op 07-02-2016 14:19 ]