Sinds gisteren heb ik een Chromecast 2, en dit werkt perfect op alle TV's zolang ik het geheel direct op de TV aansluit. Als ik het echter via mijn Sony HT-XT1 soundbar aansluit op een Sony KDL-32W705B dan komt er geen beeld uit. Geluid gaat wel goed, maar ik heb enkel beeld als ik het geheel direct aansluit op de TV.
Aangezien andere manieren van aansluiten wel goed gaan verdacht ik een configuratiefout in de soundbar, maar ook na een system reset daarop blijft het probleem bestaan. De reden om het niet direct op de TV aan te sluiten is dat ik dan geen audio via de soundbar krijg. Dat is wel weer te omzeilen via een optische audio kabel, maar dat is minder mooi in mijn ogen...
Iemand ervaring hiermee?
Aangezien andere manieren van aansluiten wel goed gaan verdacht ik een configuratiefout in de soundbar, maar ook na een system reset daarop blijft het probleem bestaan. De reden om het niet direct op de TV aan te sluiten is dat ik dan geen audio via de soundbar krijg. Dat is wel weer te omzeilen via een optische audio kabel, maar dat is minder mooi in mijn ogen...
Iemand ervaring hiermee?
[ Voor 56% gewijzigd door Xudonax op 07-02-2016 12:40 ]