Lies are obvious to read because the truth is already written
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!
Dat begrijp ikCeesKees schreef op zondag 07 februari 2016 @ 09:03:
Je moet niet sturen als je stil staat
Als het erger wordt, kan het zijn dat de stuurbekrachtiging wat olie tekort komt. Dit kan je zelf bijvullen of laten bijvullen bij je vaste garage voor weinig of niets.
Disclaimer: Ik ben auto noob
[ Voor 5% gewijzigd door Gamebuster op 07-02-2016 09:09 ]
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....
Deze is inderdaad aan de donkere kant (zeg maar zwart).OgWok schreef op zondag 07 februari 2016 @ 09:09:
Is de stuurbekrachtigingsolie erg donker? Een keer verversen kan geen kwaad. Niet de fijnste klus omdat het meestal knoeien wordt met het aftappen....
MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....
Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning
In tegendeelinbedrijf schreef op zondag 07 februari 2016 @ 20:37:
Dit is echt compleet normaal voor een auto uit 2001. Zolang je geen kracht wegval waarneemt of stuger worden van het sturen. Geen rede om iets van olie te verversen.
Niet zozeer vanwege het geluid maar meer omdat de olie zwart is en als je niet weet wanneer het voor de laatste keer ververst is... kan het geen kwaad. Als je de auto niet zo lang meer houd zou ik het overigens niet doen, kans op schade door oude olie is vrij klein. Er komen natuurlijk deeltjes in door slijtage van de pomp e.d. waarna de pomp op zijn eigen deeltjes loopt te malen, uiteindelijk een soort domino effect. Al is een pomp wel goedkoop dus ook geen ramp.inbedrijf schreef op zondag 07 februari 2016 @ 20:37:
Dit is echt compleet normaal voor een auto uit 2001. Zolang je geen kracht wegval waarneemt of stuger worden van het sturen. Geen rede om iets van olie te verversen.
[ Voor 15% gewijzigd door Jim423 op 07-02-2016 21:17 ]
AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning