Delay met Listen to device van Windows, Opzoek naar fix.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• michaell958
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01-12-2025
Mijn vraag ( Als ik in het verkeerde topic zit!? Laat mij het dan weten waar ik hem de volgende keer kan posten. :) )

Goedenavond mede tweakers. Ik heb hier een frustrerend probleem waar ik al echter research over heb gedaan maar nog niet echt een oplossing heb op kunnen vinden... ( Of software kunnen vinden! )

Ik speel gitaar via de pc via mijn multi effecten pedaal overdag natuurlijk gewoon via de AMP Roland cube 20X voor de mensen die gitaarfanaat zijn!

Ik ben opzoek eigenlijk naar alternatieve software voor het tabje Listen to device in i.p.v in Windows zelf. Aangezien die standaard altijd delay erin heeft zitten........

PS: Ik heb mijn pedaal via usb aan mijn pc aangesloten maar dat doet er niet toe want met jacks heeft hij het zelfde probleem.

En voor een gitaarrits is dat frustrerend.

Relevante software en hardware die ik gebruik

BOSS TONE STUDIO for ME-25
Audacity

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Software wat niet werkt of dat ik beter moet instellen. ( Audacity zou die mogelijkheid volgens mij ook hebben maar waar is de vraag.. )

Hopelijk kunnen er mensen mij hier bij helpen! Word er echt gek van als ik mijn gitaar anderhalve seconde later hoor dat dat ik daadwerkelijk speel zegmaar. :)

[ Voor 4% gewijzigd door michaell958 op 07-02-2016 00:47 ]

Beste antwoord (via michaell958 op 26-02-2016 23:35)

Verwijderd

Asio drivers installeren. Asio4all goof ik.
Doe vertraging die jij noemt heet latency en met deze drivers voor je audioinput wordt die latency teruggebracht.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2016 08:11 . Reden: Aanvulling ]

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

Verwijderd

Doe vertraging die jij noemt heet latency en met deze drivers voor je audioinput wordt die latency teruggebracht.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2016 08:11 . Reden: Aanvulling ]

• michaell958
Verwijderd schreef op zondag 07 februari 2016 @ 06:12:
Ga eens proberen om die aan de praat te krijgen, Want dat was me toen niet gelukt nog. Ik hou je ff op de hoogte.

• michaell958
Verwijderd schreef op zondag 07 februari 2016 @ 06:12:
Ik had hem werkend gekregen nou. Alleen heb jij enig idee hoe ik me BOSS-ME25 Sound driver kan horen via die software? :)

Met vriendelijke groet,
Michael

• michaell958
Krijg het niet werkend om de latency op te lossen. Iemand een oplossing? of iets wat ik moet instellen.