ik ben van plan een compaq armada 100s te kopen met 533 mhz k6-2 5gb hdd 64 mb dimm 24x cdrom 56 k fax modem en 12 inch dsdn scherm ik wil weten of dit scherm van deze laptop goed is weet iemand dat want ik weet niet wat dsdn is
Verwijderd
Volgens mij moet het DSTN zijn of dit is alweer de opvolger daarvan. Het zijn door Compaq zelf ontwikkelde beeldschermen. Ten eerste ben ik alles behalve een voorstander van compaq en al helemaal niet van hun laptops
12,1" is tevens erg klein naar mijn mening.
Ik ken iemand met een DSTN beeldscherm in z'n laptop en daar word je niet echt vrolijk van. K'heb zelf veel onderzoek gedaan naar goeie notebooks en daar komt bij mij Dell toch als winnaar uit de bus (heb zelf een inspiron 3700). Het is maar een tip
Groeten, Stefke
Ik ken iemand met een DSTN beeldscherm in z'n laptop en daar word je niet echt vrolijk van. K'heb zelf veel onderzoek gedaan naar goeie notebooks en daar komt bij mij Dell toch als winnaar uit de bus (heb zelf een inspiron 3700). Het is maar een tip
Groeten, Stefke
UTFS!! 
Een DSTN scherm is niet echt een pretje om naar te kijken (slechte beeldkwaliteit en lage kijkhoek)
Een DSTN scherm is niet echt een pretje om naar te kijken (slechte beeldkwaliteit en lage kijkhoek)
Ja, ik zou het ook afraden
m'n pa heeft zo'n wrak en het is idd erg onscherp
m'n pa heeft zo'n wrak en het is idd erg onscherp
It seemed like a good idea at the time
Het is niet best inderdaad. Maar als je hem voor een licht prijsje over kan nemen kan je er misschien wel mee leven natuurlijk
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Heb zelf een weekje geleden een Sony VAIO gekocht met een 12.1 TFT scherm, dit ziet er toch goed uit.
Pagina: 1