Toon posts:

- Vintage vraag - faxnummer aanvragen nog steeds mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb hier een possio greta (Mobiele fax) en il wil graag dit prachtige vintage apparaat gebruiken.

Echter heb ik hiervoor een faxnummer nodig naast het standard "voice" nummer dat aangesloten is op een SIM.

Weet iemand of er nog Nederlandse mobiele providers zijn die zo'n faxnummer aansluiten op een prepaid kaartje?

ik stel hier de vraag omdat de klantenservice medewerkers van de providers helaas niet meer beschikken over technische kennis en de wil om iets voor je te regelen.

Andries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Weet je dat zeker, ik had vroeger ook een apart datanummer. maar dat was meer een bereikbaarheids issue datcht ik, heb je al gewoon een kaart er in geduwd en getest?

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SafariFlow
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:28
Bij VF kun je een faxnummer op een abonnement aansluiten, maar niet op prepaid. Voor de andere operators weet ik het helaas niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dit is het ding:

http://www.d-d-s.nl/greta.html

Je hebt een faxnummer nodig. Volgens mij heft het te maken met de datacompressie; een fax codeert een databericht met tonen. Echter als dat gecomprimeerd wordt dan gaat het exacte "image" van de fax verloren omdat de tonen veranderen.

Dus bij een VF abonnement kan je een faxnummer aanvragen? Heeft iemand ervaring met KPN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Iperf