Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Office Word | Onedrive kan bestand niet delen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• larsiey
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22:28
Ik sta voor een raadsel.
Ik heb al mijn bestanden op Onedrive staan. Nu wil ik deze gaan delen via het kopje "Delen" in Word. Echter als ik daar op klik komt dit te voorschijn:

Onedrive delen fout

Blijkbaar is het dus niet mogelijk om dit bestand via Word te delen. Wel is het mogelijk om dit zelfde bestand te delen via Word Online.

Als ik nu een nieuw bestand maak en klik dan op delen krijg ik een melding dat ik deze eerst in de cloud op moet slaan, wat natuurlijk standaard is. Als ik dit dan doe kan ik het nieuwe bestand wel delen. Zie hier: OneDrive delen goed

Het is dus niet mogelijk om bestaande bestanden die al in Onedrive staan te delen. Maar het is wel mogelijk om bestanden te delen die ik nieuw aanmaak en dan upload in Onedrive.

Heeft iemand hier een verklaring voor en dan misshcien ook een oplossing? :)

Alle reacties

• luukske
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 00:15
Verklaring? Nee.
Oplossing? Inloggen op www.onedrive.com en daar het bestand delen. Heel waarschijnlijk zal dat wel werken.

• larsiey
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22:28
luukbartelet schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 16:56:
Verklaring? Nee.
Oplossing? Inloggen op www.onedrive.com en daar het bestand delen. Heel waarschijnlijk zal dat wel werken.
Dat werkt inderdaad wel. In principe zou het ook gewoon op de manier moeten werken zoals ik dat graag wil.
Maar als het niet anders lukt moet het maar op die manier...