PC vindt netwerkkaart niet

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 733521

Topicstarter
Hallo tweakers,

Ik heb net mijn computer weer in elkaar gezet, nadat ik hem uit elkaar had gehaald, om de onderdelen in een andere kast te zetten met een ander moederbord. Dit werkte echter niet (de voeding die ik bij dat moederbord had gekregen is kaport en mijn voeding kon ik niet goed aansluiten.) Ik heb dus alle onderdelen weer in de oude kast gehangen en aangesloten op mij oude moederbord.

Alles werkt behalve mijn netwerkkaart. Dat wil zeggen dat hij niet naar voren komt bij de adapteropties, waar die eerst wel altijd stond, en waar ik hem aan en uit kon zetten.

Mijn vraag is, is die stuk of heb ik een fout gemaakt bij de aansluiting?
...

De kaart is een: AzureWave RTL8191RU
Hij zit aangesloten op de kaart voor MS/SD/MMC, CF, SM/XD en eSATA poorten.
Deze kaart is verbonden met het moederbord (MS7728 v.2) via de JUSB1 poort.

Op deze manier was de kaart ook verbonden toen ik de pc kocht in 2011. Ik ben 99% zeker dat ik hem goed het gowd heb aangesloten op het moederbord, ook omdat zowel het stekkertje als de poort geel.
...

Ik heb alle stekkertjes gecheckt en ze zitten er allemaal in, wel heb ik ee P7 stekker van de voeding niet aangesloten omdat ik niet weet waar die moet, of of ie uberhaupt wel aangesloten moet zijn...

Daarnaast he ik gezocht naar een handleiding voor het moederbord, om erachterte komen waar ee netwerkkaart aangesloten zou moeten wprden. Maar ik heb alleen een handleiding kunnen vinden voor een vergelijkbaar moederbord (deze had een vga en hdmi op her moederbord, de mijne niet) maar dit was alleen chapter 1 en ging niet in op de netwerkverbinding.

En natuurlijk heb ik mijn pc een keer opnieuw opfestart.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen