Toon posts:

Game PC laten samenstellen voor € 1000

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Ik wil een complete game pc laten samenstellen door een erkende winkel, nu vraag ik me af of wat ik uitgekozen heb ook juist op elkaar afgestemd is en toekomstbestendig.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Games zoals Fallout 4

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

PC-Builder (Kosten voor assemblage, G450M,
Voeding , DRW-24F1MT,
DVD-brander,
SSDNow V300,
120 GB SSD,
8 GB DDR4-2133 Kit, Werkgeheugen,
Core i5-6400, 2,7 GHz (3,3 GHz Turbo Boost) socket 1151 processor,
Barracuda 7200.14, 1 TB Harde schijf,
Hyper TX3 EVO,
CPU-koeler,
GTX 960 GAMING 2G, Grafische kaart,
Strike-X Advance White Edition, Behuizing, H170M PRO-VDH, socket 1151 moederbord)

Alle reacties

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-11 19:24
Misschien handig om even een lijstje te maken bij je wenslijst om vervolgens RML hier te plaatsen.

Eerste puntje, een 250GB SSD is al een stuk beter dan een 120GB. Vooral wanneer je meerdere grote spellen installeert :) Verschil is maar ~20 euro.

BABYMETAL LoL - Twitch

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:51

br00ky

Moderator Harde Waren
Om onduidelijke redenen heb je Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/IIM11qkD8JkLEqmNgvTto4XQ/full.png weggehaald. Deze vragen zijn echter essentieel voor het geven van goed advies. Aangezien dat nu onmogelijk is geworden sluit ik je topic.

Het staat je uiteraard vrij een nieuw topic te openen. Laat hierbij wel de vragen staan en beantwoord ze punt voor punt.

Zet dan ook je build in een goed leesbare lijst met de Handleiding Pricewatch, dan weet iedereen precies over welke onderdelen je het hebt. Tevens wordt automatisch de totaalprijs berekend en kan je achteraf heel makkelijk de goedkoopste (combinatie van) winkel(s) berekenen. Win-win-win!

Succes!

[ Voor 5% gewijzigd door br00ky op 06-02-2016 12:44 ]

Dit topic is gesloten.