Toon posts:

Welk bord?

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga upgraden en ik zou graag wat advies krijgen.
Mn processor is een AMD 1,33 GHZ.
Ik moet nog een mobo kiezen, ik twijfel tussen:
MSI K7T266 of ASUS A7M266.
In het geval dat ik voor een van beide kies moet ik ook 256 MB DDR aanschaffen.

Of ik ga gewoon voor een MSI K7T TURBO met gewoon SDRAM (Kingston 256MB dat ik nog heb liggen).

Ik ben geen die hard gamer, ik speel af en toe een game, maar dan wil ik wel dat het er ok uitziet. Ik fik veel en ik internet vaak.

Wat raden jullie aan?

• Marcj
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-08 17:33
Ik zou wel voor DDR gaan, is helemaal niet zo duur meer. En dan zou ik wel voor MSI gaan, goedkoop en heel stabiel (en maar iets trager dan die asus).

Verwijderd

Op donderdag 21 juni 2001 16:14 schreef Marcj het volgende:
Ik zou wel voor DDR gaan, is helemaal niet zo duur meer. En dan zou ik wel voor MSI gaan, goedkoop en heel stabiel (en maar iets trager dan die asus).
DDR is wel duurder, maar is het ook beter/sneller op zijn systeem :?

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Is snelheid of je portemonnee het belangrijkst. Snelheid dan heb je het antwoord al en andersom dus ook :)

There is no art to find the minds construction in the face

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
de snelheid van een ddr systeem is maar ongeveer 8% sneller dan die van een sdram systeem, maar ja, ddr is waarschijnlijk wel de toekomst..

• MP83
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-01 18:11
Ga voor de TURBO en koop dan lekker wat RAM er bij voor het geld dat je uitspaart.

Dan heb je en een stabiel setje en het is sneller door de grotere hoeveelheid ram... :z

• Marcj
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-08 17:33
Ik zie nu dat snelheid eigenlijk niet zo belangrijk is voor je pc (sd-ram houdt je brander ook echt wel bij ;) ) Dan zou ik gewoon voor en K7T Turbo gaan. En als je geen die-hard gamer of een foto/video editor bent zal die ddr performance-boost (nou ja, iets van 10%) ook niet veel uitmaken.
Pagina: 1