Waarom kan ik niet posten in bep. topic's?

Pagina: 1
Acties:

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:32

sus

is druk :+

Topicstarter
Ik kan in bepaalde topic's (bijv. http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/165092) helemaal niets posten. Dan krijg ik de melding dat de server niet bereikbaar is.

Dit is nu al 3 dagen zo, ook in een aantal topic's in SA, WOS en HA kan ik niet posten.

Hoe kan dit?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-02 23:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

Da had ik gisteren ook. Dat komt omdat je "thread laten zien bij reageren" aan hebt staan (vermoed ik).

Alleen dacht ik dat het in de HK zo was :) Omdat ik daar op lange threads wilde reageren (diezelfde als die jij nu zegt)

[topic=166267]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hmmz, ik erger me er ook kapot aan, ik wilde lekker meelullen in het "T.net verhaal" topic in HK, maar nee hoor, steeds DNS errors :(

Terwijl GoT absoluut niet down is, browsen gaat prima, maar reply-en/quoten/posten/editten is onmogelijk :(

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

zelfde hier. Blijf maar f5-en :( Ben benieuw of deze post werkt

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-02 23:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dit zou fijn zijn:
Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~jmvanschie/pics/GOTREPLY.GIF

Dus net zoals moderators een berichtje kunnen plaatsen bij het moven/closen van eene topic zou iedereen een reply neer moeten kunnen zetten. Dan heb je precies het aantal reply's in de pagina staan, dat je wil (wat in je prefs staat dus), scheelt je op reply drukken, en quoten gaat dan ook veel chiller :) (net zoals het nu gaat, als je eindelijk de "thread by reply" bij je reply scherm hebt staan: _snel_ dus.

En mocht je wel de hele thread willen zien, dan druk je gewoon op "reply" net als nu, en stel je in je prefs aan dat je dat wil zien. :)

let niet op mijn niet zo l33t photshop skillz

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op donderdag 21 juni 2001 17:57 schreef JvS het volgende:
Dit zou fijn zijn:
[afbeelding]

Dus net zoals moderators een berichtje kunnen plaatsen bij het moven/closen van eene topic zou iedereen een reply neer moeten kunnen zetten. Dan heb je precies het aantal reply's in de pagina staan, dat je wil (wat in je prefs staat dus), scheelt je op reply drukken, en quoten gaat dan ook veel chiller :) (net zoals het nu gaat, als je eindelijk de "thread by reply" bij je reply scherm hebt staan: _snel_ dus.

En mocht je wel de hele thread willen zien, dan druk je gewoon op "reply" net als nu, en stel je in je prefs aan dat je dat wil zien. :)

let niet op mijn niet zo l33t photshop skillz
Ik kan niet zo goed kleine lettertjes lezen >:) , dus:

Je krijgt een 3 voor het knip/plak werk :P

Ja, zou handig zijn idd, ik ben al geneigd dat zelf te gaan doen, maar dan met de topictitel steeds aanpassen met/zonder punt erachter (ofzo)... Doe het toch maar niet, is niet zo netjes :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Pagina: 1