Productinformatie link Lenovo ThinVision X24

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K!wi
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-07 01:26
Ik kwam erachter dat de link van de ThinkVision X24 linkt naar een Zwitsers /Duitse pagina..terwijl er wel degelijk een NL variant is.

http://shop.lenovo.com/nl...E923DE37D954D31#techspecs

Ondanks dat het model bijna niet (meer) verkrijgbaar is, is het misschien toch handig dit te wijzigen. Vooral voor de mensen die minder goed in die taal zitten ;)

Mvg K!wi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

En wat let je om die wijziging in te dienen? Daar staat onderaan de specificaties een link voor ;)

edit: Ehm, waarom krijg ik geen hits in de PW als ik op dat type zoek? :?
edit2: Ah, tikfout in de titel.

pricewatch: Lenovo ThinkVision X24 (60CFGAT1CH) Zwart -> tab specificaties -> onderaan staat "Verbeter productgegevens" O-)

[ Voor 70% gewijzigd door Raven op 06-02-2016 10:51 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:19

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

K!wi schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 00:17:
Ik kwam erachter dat de link van de ThinkVision X24 linkt naar een Zwitsers /Duitse pagina..terwijl er wel degelijk een NL variant is.

http://shop.lenovo.com/nl...E923DE37D954D31#techspecs

Ondanks dat het model bijna niet (meer) verkrijgbaar is, is het misschien toch handig dit te wijzigen. Vooral voor de mensen die minder goed in die taal zitten ;)

Mvg K!wi
Ik heb het aangepast. Voor de volgende keer graag de route die Raven voorstelt volgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K!wi
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-07 01:26
Sorry! Zal ik voortaan doen ;)