Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Web-Brielle
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Mijn vraag
...
Het is weer tijd voor een nieuwe telefoon voor mijn vriendin.
Elke 2 jaar is het weer de vraag: welke wordt het deze keer..

4 jaar geleden werd het de HTC One X, dat was toen het vlaggenschip.
2 jaar geleden werd het de Samsung Note 3, lekker groot en een echt vlaggenschip.

Nu is het weer 2 jaar later, maar wat is deze keer de betere keuze?
Ze heeft wel een paar eisen / wensen:
- Groter scherm, is ze nu aan gewend
- Dat er leuke accessoires beschikbaar zijn, niet zo schaars als de laatste 2 keer

Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Eigenlijk speelt ze veel spelletjes en kijkt ze op de forums die ik bookmark.
Whatsapp, 9gag, facebook en instagram zijn haar dagelijkse bezigheden.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Zelf zit ze te kijken naar de Samsung Galaxy S6 Egde+, dit vanwege de nieuwste tech en grootte van het scherm.

De Vraag
...
Nu natuurlijk de vraag.. Zijn er andere modellen die beter zijn of het afwachten daadwerkelijk waard zijn?

2x BambuLab X1CC 3D Printer - Omtech 60w Co2 Laser - Cloudray 30w Fiber Laser

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 718373

De Galaxy S6 is een top model waar de meeste toestellen niet aan kunnen. Een toestel dat in de buurt komt is de Huawei Mate 8. Heeft een 6inch scherm. Presteert in de benchmarks beter dan de Galaxy Note 5, die de zelfde cpu heeft als de Galaxy S6 edge+. De 4000mAh battery gaat veel langer mee dan Samsung's toppers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-07 18:18
Als ik kijk naar de vorige toestellen dan denk ik dat er wel een flink budget is en op die toestellen zijn de genoemde apps geen probleem. Idem met spelletjes.

Dus dan kom je vanzelf uit bij je andere eisen. Groot scherm en veel accessoires. Wat bedoel je precies met accessoires, want de meeste accessoires bestaan voor bijna alle toestellen.Dus zijn er specifieke dingen waarvan je vind dat ze niet voor elk toestel te krijgen zijn?

Rudimaes noemt enkele goede opties, ik zou er zelf nog de Nexus 6P aan toevoegen.
Geen irritante skin en je krijgt lang updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Web-Brielle
  • Niet online
Allebei alvast bedankt, ze vind beide telefoons goed :)

Telefoon doen we altijd icm een abo, deze mag vanaf morgen namelijk verlengt worden.

Accessoires zoals mooie cases vind ze belangrijk. Maakt niet uit of ze uit NL of CH komen, zolang er maar wel een leuke keuze is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:22
De Samsungs verkopen goed, en dat resulteert weer in veel accessoires beschikbaar.
Voor de Edge, houd wel het toestel vast voor aankoop, sommige mensen vinden de rand niet lekker omdat het in de handen zou snijden.

Ik zou voor de grap even de Sony Z5 Premium er ook naast leggen, het eerste 4k scherm op een smartfoon.
http://www.sonymobile.com...phones/xperia-z5-premium/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Web-Brielle
  • Niet online
Vandaag een nieuwe telefoon gehaald, het is de Huawei Mate S geworden.
Geweldige telefoon al! Design is geweldig en nog leuke cases voor te krijgen :)

We wilde niet wachten op de Mate 8 en de Nexus 6P is gewoon echt ruk in het uiterlijk :P

Pagina: 1