Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Advies over aanschaf laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop.

Minimaal 4 gig ram
Min 12 inch scherm
Grote harde schijf
Snel werkgeheugen
Ik doe medium website beheer
Werk veel met office
Niet gamen
Geen video of filmbewerking

Graag met Bluetooth

Mijn budget is max € 400

Laptop wordt gemiddeld 2 x per week meegenomen.
Ben gewend aan hp.

Bedankt voor jullie advies en liefst webshop? ;)

• MightyPenguin
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19:40

MightyPenguin

Ik weet even weinig als jij

Vanuit de sticky bovenaan dit subforum. Er wordt wel van je verwacht dat je zelf enige moeite stopt in het proces en niet zomaar een lijstje van eisen opschrijft. Voer die eisen eens in in de Pricewatch en kijk wat het oplevert en kom dan terug met een aantal modellen. ;).
3. Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Als je zelf al een configuratie hebt bedacht, post deze dan met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten. Je kan in dat geval contact opnemen met de moderator die je topic gesloten heeft om te vragen of hij weer open mag, mits je natuurlijk wijzigingen hebt aangebracht zodat het geheel wel aan de eisen voldoet.

Kom ook niet op te proppen met "Ja, ik heb gezocht en ik wil het liefst een zwarte." of "Ik heb het liefst er één van fabrikant X.". Dit zegt namelijk helemaal niets en zonder onderbouwing biedt het dan ook geen meerwaarde.

Een simpel antwoord als 'Ik heb heb er niet veel verstand van!' óf 'Ik ben veel sneller klaar als jullie het doen!' is uit den boze. Niemand is geboren met die kennis; neem andere topics door, kijk naar de NBBG en lees reviews. Zo leer je er zelf ook het meeste van.

[ Voor 6% gewijzigd door MightyPenguin op 05-02-2016 20:21 ]

Ryzen 5 3600 | ASRock Fatal1ty B450 Gaming K4 | 16GB DDR4 3000 MHz | Gigabyte GTX 1060 G1 Gaming | Eclipse P400S | MX200 500GB | RM550x | AOC 24G2U | HD558

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:21
Dit maybe ; https://www.4launch.nl/pr...H-15-6---4005U--500GB--W8

i3-4005u / 4GB / 500GB / BT4.0 / Wifi-ac / DVD-burner / USB3.0 @ € 389,-- ( incl. verzenden )

[ Voor 198% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 12-02-2016 14:05 ]