Tweakers.net UGC

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Inmiddels al eventjes actief bij deze community, nodige UGC en initiatieven gezien die bijdragen aan het succes van de gathering. De meeste van die tooltjes, scripts, logo's, csshacks, ubb generators etc. zijn (diep) verborgen in het nieuws archief, onzichtbaar geworden op de TweakBlog of opgeslagen in een SQL-record wat idle op de achtergrond draait?!

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/1207316344.png

Zou het niet mooi zijn om een UGC-knutselhoekje te hebben? Daar waar de gathering al deze initiatieven eenvoudig kan ontdekken.

Ik hoor je denken; "Waar da fck heeft die gast het over?!"

(UGC) User-generated content
Film topic generator
downloads: Tweakers.net Photo Poster 1.0.0.1
geek: Tweaker maakt font van Tweakers-logo
Tweakers 7 Ultimate CSS Competition - Inzendtopic
Waar wonen Tweakers?
Verbeterde paginanavigatie (Gathering of) Tweakers.net
• etc.
• etc.

De bovenstaande- en vele andere initiatieven zijn lastig terug te vinden. Een beetje Tweaker komt er uiteindelijk wel, mits je precies weet wat je zoekt. En zelfs dan is een hele opgave om bij deze unieke content te komen. Dat geldt al helemaal voor de 2e generatie Tweakers - die het bestaan ervan gewoonweg niet (kunnen) weten.

Telkens Soms schrijft de redactie een artikel om UGC onder de aandacht te brengen op de front-page. Ik kan me voorstellen dat iemand op het HK (Frederick?) een lijst bijhoudt van community initiatieven....

Kunnen we 'alle' UGC hier inventariseren? Om die later op een logische/centrale plek beschikbaar te stellen? Wat denken de Adjes hiervan :?

Of moet ik een community project beginnen om de community projecten te centraliseren? (8> 8)7

suggestie:
Onderwerp Foto uploader
Beschrijving blablabla meerdere fotos uploaden balblabla gemiste functie van site
Tweaker AtleX
Link/bron link

//edit; hiermee doel ik op content die exclusief en direct van toepassing is voor T.net of GoT, maar misschien moeten zaken als Crisp's blog: DHTML Lemmings primer ook vermeld worden (??)

[ Voor 3% gewijzigd door himlims_ op 15-02-2016 18:07 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
[..] had wel iets aan feedback verwacht O-)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Persoonlijke reactie: een stucky is wat overdreven (daar zijn er al te veel van) maar een centraal overzichtstopic lijkt me best handig ja.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)