Inmiddels al eventjes actief bij deze community, nodige UGC en initiatieven gezien die bijdragen aan het succes van de gathering. De meeste van die tooltjes, scripts, logo's, csshacks, ubb generators etc. zijn (diep) verborgen in het nieuws archief, onzichtbaar geworden op de TweakBlog of opgeslagen in een SQL-record wat idle op de achtergrond draait?!

Zou het niet mooi zijn om een UGC-knutselhoekje te hebben? Daar waar de gathering al deze initiatieven eenvoudig kan ontdekken.
Ik hoor je denken; "Waar da fck heeft die gast het over?!"
• downloads: Tweakers.net Photo Poster 1.0.0.1
• geek: Tweaker maakt font van Tweakers-logo
• Tweakers 7 Ultimate CSS Competition - Inzendtopic
• Waar wonen Tweakers?
• Verbeterde paginanavigatie (Gathering of) Tweakers.net
• etc.
• etc.
De bovenstaande- en vele andere initiatieven zijn lastig terug te vinden. Een beetje Tweaker komt er uiteindelijk wel, mits je precies weet wat je zoekt. En zelfs dan is een hele opgave om bij deze unieke content te komen. Dat geldt al helemaal voor de 2e generatie Tweakers - die het bestaan ervan gewoonweg niet (kunnen) weten.
Telkens Soms schrijft de redactie een artikel om UGC onder de aandacht te brengen op de front-page. Ik kan me voorstellen dat iemand op het HK (Frederick?) een lijst bijhoudt van community initiatieven....
Kunnen we 'alle' UGC hier inventariseren? Om die later op een logische/centrale plek beschikbaar te stellen? Wat denken de Adjes hiervan
Of moet ik een community project beginnen om de community projecten te centraliseren?
suggestie:
//edit; hiermee doel ik op content die exclusief en direct van toepassing is voor T.net of GoT, maar misschien moeten zaken als Crisp's blog: DHTML Lemmings primer ook vermeld worden (??)

Zou het niet mooi zijn om een UGC-knutselhoekje te hebben? Daar waar de gathering al deze initiatieven eenvoudig kan ontdekken.
Ik hoor je denken; "Waar da fck heeft die gast het over?!"
(UGC) User-generated content
• Film topic generator• downloads: Tweakers.net Photo Poster 1.0.0.1
• geek: Tweaker maakt font van Tweakers-logo
• Tweakers 7 Ultimate CSS Competition - Inzendtopic
• Waar wonen Tweakers?
• Verbeterde paginanavigatie (Gathering of) Tweakers.net
• etc.
• etc.
De bovenstaande- en vele andere initiatieven zijn lastig terug te vinden. Een beetje Tweaker komt er uiteindelijk wel, mits je precies weet wat je zoekt. En zelfs dan is een hele opgave om bij deze unieke content te komen. Dat geldt al helemaal voor de 2e generatie Tweakers - die het bestaan ervan gewoonweg niet (kunnen) weten.
Telkens Soms schrijft de redactie een artikel om UGC onder de aandacht te brengen op de front-page. Ik kan me voorstellen dat iemand op het HK (Frederick?) een lijst bijhoudt van community initiatieven....
Kunnen we 'alle' UGC hier inventariseren? Om die later op een logische/centrale plek beschikbaar te stellen? Wat denken de Adjes hiervan
Of moet ik een community project beginnen om de community projecten te centraliseren?

suggestie:
Onderwerp | Foto uploader |
Beschrijving | blablabla meerdere fotos uploaden balblabla gemiste functie van site |
Tweaker | AtleX |
Link/bron | link |
//edit; hiermee doel ik op content die exclusief en direct van toepassing is voor T.net of GoT, maar misschien moeten zaken als Crisp's blog: DHTML Lemmings primer ook vermeld worden (??)
[ Voor 3% gewijzigd door himlims_ op 15-02-2016 18:07 ]