Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 676652

Topicstarter
Mijn vraag
Als ik mijn LG G2 oplader in het stopcontact steek dan zegt ie "Langzaam laden via de usb". Nu is mijn vraag , kan ik ook een oplader van een andere mobiel gebruiken (zonder dat ik mijn telefoon beschadig) of moet het per se de originele oplader van de LG G2 zijn?

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Andere oplader werkt maar ik weet niet of het schadelijk is voor mijn eigen telefoon.

Beste antwoord (via Anoniem: 676652 op 05-02-2016 14:51)

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-07 15:53

E-Vix

Nu met sneeuw!

G2 volgens mij heeft geen snellaadcircuit, dus zal hij niet per definitie sneller laden met een originele adapter.
Als het goed is staat er op de adapter hoeveel Mah deze is. Als je een andere adapter koopt, koop er dan een welke minimaal evenveel Mah heeft. Minder Mah = minder krachtige lader = langer laden voordat hij vol is.
Een adapter met meer Mah kan verder dus geen kwaad, maar betekend niet dat je telefoon sneller zal laden. Meestal kan de originele lader al meer vermogen leveren dan je telefoon kan opnemen.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Vix

E-Vix

Nu met sneeuw!

Iedere willekeurige lader werkt en zal geen schade geven.
Het kan overigens ook nog zijn dat je USB kabel niet 100% meer is. Als je die nog hebt liggen, probeer dan eerst eens een andere.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
E-Vix schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 14:18:
Iedere willekeurige lader werkt en zal geen schade geven.
Het kan overigens ook nog zijn dat je USB kabel niet 100% meer is. Als je die nog hebt liggen, probeer dan eerst eens een andere.
Ik heb de usb kabel van mijn telefoon in de oplader van de LG G3 gedaan, deze werkt gewoon. zal dus aan de adapter liggen neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Dan ligt het idd aan de adapter.

Ik heb ook een G2 gehad en altijd prima kunnen opladen met elke andere lader (dit is overigens met elke telefoon zo zoals E-Vix schreef).

Het enige wat wel eens zo kan zijn is dat de telefoon snelle oplaad met de originele lader

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• E-Vix

E-Vix

Nu met sneeuw!

G2 volgens mij heeft geen snellaadcircuit, dus zal hij niet per definitie sneller laden met een originele adapter.
Als het goed is staat er op de adapter hoeveel Mah deze is. Als je een andere adapter koopt, koop er dan een welke minimaal evenveel Mah heeft. Minder Mah = minder krachtige lader = langer laden voordat hij vol is.
Een adapter met meer Mah kan verder dus geen kwaad, maar betekend niet dat je telefoon sneller zal laden. Meestal kan de originele lader al meer vermogen leveren dan je telefoon kan opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
E-Vix schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 14:30:
okee bedankt :) zal gewoon mijn oude oplader gebruiken die ik hier nog heb liggen
Pagina: 1