Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem zal gebruikt worden om op te gamen. Spellen als H1Z1 en League of legends. Maar ook GTA 5 moet hij kunnen draaien. Natuurlijk hoeft dit niet op maximale settings want dat gaat gewoonweg niet lukken voor 500 euro. Dus medium-low settings zijn prima. Liever medium dan low natuurlijk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem moet ongeveer 500 euro gaan kosten. Als er met 550 euro dusdanig veel performance winst kan worden behaalt dan is dat het maximum wat de pc mag kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
randapparatuur is aanwezig en 8 gigabite ddr3 geheugen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Videokaart(950 voldoende? of moet er een 960 in komen?), Processor(fx6300 goed? of toch intel i3/i5?), Voeding (550 watt teveel? kan hier op worden bespaard?)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merk voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Enige eisen en wensen die ik heb aan het systeem is dat de gewenste spellen zijn te spelen op medium quality. Low is acceptabel maar niet gewenst.
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb een aantal vragen over de door mij gekozen onderdelen.
SSD Ja of nee?
Voeding: 550 watt teveel?
Moederbord: Goed gekozen of een andere?
Videokaart: gtx950 voldoende of toch een 960, someway somehow?
Alle onderdelen moeten tegen nieuwprijs, er wordt niets tweedehands aangeschaft.
Huidig lijstje N.A.V. de reacties
Het systeem zal gebruikt worden om op te gamen. Spellen als H1Z1 en League of legends. Maar ook GTA 5 moet hij kunnen draaien. Natuurlijk hoeft dit niet op maximale settings want dat gaat gewoonweg niet lukken voor 500 euro. Dus medium-low settings zijn prima. Liever medium dan low natuurlijk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem moet ongeveer 500 euro gaan kosten. Als er met 550 euro dusdanig veel performance winst kan worden behaalt dan is dat het maximum wat de pc mag kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
randapparatuur is aanwezig en 8 gigabite ddr3 geheugen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Videokaart(950 voldoende? of moet er een 960 in komen?), Processor(fx6300 goed? of toch intel i3/i5?), Voeding (550 watt teveel? kan hier op worden bespaard?)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merk voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Enige eisen en wensen die ik heb aan het systeem is dat de gewenste spellen zijn te spelen op medium quality. Low is acceptabel maar niet gewenst.
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb een aantal vragen over de door mij gekozen onderdelen.
SSD Ja of nee?
Voeding: 550 watt teveel?
Moederbord: Goed gekozen of een andere?
Videokaart: gtx950 voldoende of toch een 960, someway somehow?
Alle onderdelen moeten tegen nieuwprijs, er wordt niets tweedehands aangeschaft.
Huidig lijstje N.A.V. de reacties
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i3-6100 Boxed | € 122,95 | € 122,95 |
| 1 | Asus H110M2 D3 | € 51,15 | € 51,15 |
| 1 | Asus STRIX-R9380-DC2-2GD5-GAMING | € 179,50 | € 179,50 |
| 1 | Cooler Master N300 (Closed) | € 41,95 | € 41,95 |
| 1 | Cooler Master GM G450M | € 51,95 | € 51,95 |
| 1 | Crucial BX200 240GB | € 65,- | € 65,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 512,50 | |
[ Voor 17% gewijzigd door P. Herz op 05-02-2016 13:21 ]