Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-12-2024

collin

Who da man !!

Topicstarter
Aloha! Ik zoek een Android app die specifieke apps start als een soort slideshow. Dus bijvoorbeeld 30 secondes buienradar app, daarna Nu, daarna file informatie, etc. Een soort narrowcasting/digital signage idee, maar dan door middel van het starten van apps achter elkaar.

Met zoeken kom ik niet veel verder. Zoek maar eens op android app rotate (apps die het roteren regelen), of app cycle (fiets apps). Mogelijk kent iemand zoiets? Met Trigger kan ik de tablet ontwaken en ontgrendelen op een bepaalde tijd en zou ik dus die app starter app kunnen starten, zodat je smorgens als je beneden komt meteen van nuttige informatie kan worden voorzien :)

Als hier meer mensen interesse in hebben, kan ik, als ik het voor elkaar heb, alle door mij gebruikte software hier opsommen dan heeft iemand anders er ook nog wat aan :*)

Mijn iRacing profiel

Beste antwoord (via collin op 05-02-2016 15:28)

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:11
Met tasker zou je dit moeten kunnen doen.
Google Play: Tasker
vergt wel wat werk, want tasker kan heel veel.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:11
Met tasker zou je dit moeten kunnen doen.
Google Play: Tasker
vergt wel wat werk, want tasker kan heel veel.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnnaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:43

EnnaN

Toys in the attic

Geen antwoord op je vraag, maar misschien wel op je probleem:

De voorbeelden die je noemt zijn voor informatie-apps die volgens mij ook een website variant hebben. Is het niet makkelijker om een pagina te maken die de equivalente websites roteert (in een iframe bv, omstebeurt zichtbaar maken), en die te openen in je browser?

sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-12-2024

collin

Who da man !!

Topicstarter
ff met tasker gespeeld, dat kan inderdaad een hoop! Nu nog ff uitvogelen hoe het werkt :D Thanks voor de tip! Ik gebruikte Trigger, maar dat kan lang niet wat Tasker kan..

Mijn iRacing profiel