Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kompart
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 28-08 15:48
Mijn vraag

Ik heb twee vraagjes en kon niet vinden of iemand hier dezelfde problemen had. Ik heb de N551JB-CN072t aangeschaft maar merk nu dat Windows 10 een lag heeft. De muis lijkt vertraagd en ook als ik een film oid kijk via media player classic lijkt het beeld net een halve seconde later mee te bewegen. Tevens zijn de witte kleuren geel-achtig, ik weet niet of iemand hier ook last van heeft maar zou graag hulp hiermee willen
Ik heb twee vraagjes en kon niet vinden of iemand hier dezelfde problemen had.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Clean install van Windows, animaties uitgeschakeld en wisselbestand aangepast naar aanbevolen hoeveelheid..

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelvD
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-08 13:13
Terug naar de winkel ? Lijkt me een hardware probleem waar je gewoon garantie voor hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kompart
MichaelvD2203 schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 10:18:
Terug naar de winkel ? Lijkt me een hardware probleem waar je gewoon garantie voor hebt.
Heb de kleuren weten te veranderen, maar dat andere niet. Ik ga hem misschien maar even terugbrengen inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelvD
Kompart schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 11:45:
[...]

Heb de kleuren weten te veranderen, maar dat andere niet. Ik ga hem misschien maar even terugbrengen inderdaad.
Dat is softwarematig te fixen inderdaad maar de kleuren zouden out-of-the-box natuurlijk gewoon goed moeten zijn. Zeker bij een laptop van ~€900.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kompart
MichaelvD2203 schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 12:20:
[...]

Dat is softwarematig te fixen inderdaad maar de kleuren zouden out-of-the-box natuurlijk gewoon goed moeten zijn. Zeker bij een laptop van ~€900.
Dat vind ik dus ook, maar breng hem wel terug en kijken wat er dan wordt gezegd. Heb wel een ssd ingebouwd weet niet of dit wat uitmaakt? Dat zou juist de laptop sneller moeten maken dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelvD
Kompart schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 12:35:
[...]

Dat vind ik dus ook, maar breng hem wel terug en kijken wat er dan wordt gezegd. Heb wel een ssd ingebouwd weet niet of dit wat uitmaakt? Dat zou juist de laptop sneller moeten maken dacht ik.
Ze willen hem waarschijnlijk zo origineel mogelijk terug. Dus als het mogelijk is met de originele hdd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Sowieso die originele HDD er in zetten. Je wilt niet dat ze de laptop omruilen en jij daardoor je SDD kwijt bent. Of een rekening opsturen voor de tijd die het ze kost om die SDD uit te bouwen en later weer in te bouwen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Heb je die lag ook met het meegeleverde os op de hd ?

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kompart
Fish schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 13:16:
Heb je die lag ook met het meegeleverde os op de hd ?
Om heel eerlijk te zijn heb ik dat niet getest maar ik ga hem gewoon opsturen want dit is al teveel gedoe. Ga wel zoals hiervoor aangegeven mijn hdd weer inbouwen op de originele plek waar hij zat en dan nog even kijken hoe hij functioneert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Zou het wel goed testen want als het defect in de SSD zit dan zal je hem onnodig kwijt zijn.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kompart
Tsurany schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 14:27:
Zou het wel goed testen want als het defect in de SSD zit dan zal je hem onnodig kwijt zijn.
Yes ik ga het dit weekend nog testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

een ssd geeft _geen_ gele kleur aan je scherm, dus save je profiel maar

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kompart
Gekke vraag misschien maar weet iemand hoe je zo een hdd caddy uitwerpt als t ware? Heb hem op de plaats waar mijn dvd speler zat maar zie geen hendel of iets dergelijks waarmee je em kan uitwerpen.
Pagina: 1