Popcorn time en regioblokkade omzeilen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-07 16:29
Crosspost uit RoD in "Het kleine-mismoderatietopic deel XXVIII"
RoD schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 17:04:
[...]

Eens. Die laatste is overigens ook behoorlijk offtopic, maar een +1 kan ik me ook wel voorstellen.
wildhagen schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 17:49:
Mee eens. Die 1e (van Ossi) krijgt zelfs 81x +3, terwijl ik er toch echt niet meer dan 0 in zie... dat mag wel eens grondig nagekeken worden wie daar aan het mismodden is.
Ik kreeg een PB binnen van iemand, die mij meldde dat mijn reactie op het topic niet meer gemodereerd kan worden. Wat ik persoonlijk erg raar vind, dus ik ben eens gaan kijken in dit topic en tot mijn verbazing zie ik nogal wat reacties over mijn post.

Volgens mij haal ik een valide punt aan en hoewel ik begrijp dat een +2 of +3 overdreven is, vind ik een 0 naar de andere kant neigen en is een 1 op z'n plek. Nu blijft modereren natuurlijk altijd wel een beetje subjectief.

Desalniettemin zie je dat mijn post behoorlijk wat heeft losgemaakt, ik weet alleen niet wat de juiste plek is om hierover te discussiëren, dus ik probeer het hier nog eens aan te halen :)

Even afgezien van mijn persoonlijke mening over illegaal downloaden vs streamen, vind ik het raar dat noemen van VPN om regioblokkade te omzeilen verboden is (zonder dat je uitlegt hoe het werkt) en dat een nieuwsbericht over een nieuwe applicatie om illegaal te downloaden zonder problemen wordt gepost inclusief alle linkjes om lekker aan de slag te kunnen. Als het puur is voor de nieuwswaarde, dan kan dat prima zonder linkjes. Noem een naam en klaar. Nu lijkt het meer een artikel om veel views binnen te krijgen van mensen die zoeken hoe dit werkt en dan via Tweakers doorgestuurd worden naar de downloadpagina, gewoon om die mensen via Tweakers te laten komen.