Wijziging User Review - Venzior RandomL

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandomL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20-03-2021
Gisteren heb ik contact genomen met Venzior met betreking tot de CM hyper evo 12. Het bod dat ik gisteravond deed op de CM hyper evo 12 ging Venzior akkoord, dus ik was van plan om vandaag het geld over te maken, zo ver ik weet hadden wij een deal en daar hield hij zich niet aan en dat is de reden dat ik hem een ontevreden review gaf waar ik duidelijk in heb beschreven wat ik er van vond en hij heeft mij later een review geven zonder geldige reden.

Ik had nog gisteren avond rond twaalven hem een PM gestuurd met daar in dat ik hem zou door geven wanneer ik het geld zou overmaken. De volgende dag om twee uur kreeg ik een bericht waar hij in vroeg of ik het geld al had overgemaakt en dan twee uur later kreeg ik nog een bericht waarin stond dat hij de CM hyper evo 12 verkocht had terwijl wij een deal hadden.

Mijn verzoek is dan ook om de geplaatste feedback te verwijderen.

De advertentie: V&A aangeboden: Cooler Master Hyper 212 EVO
Usergallery: RandomL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo ik heb mijn artikel verkocht aan iemand anders omdat ik het geld met spoed nodig had. Ik mag zelf bepalen aan wie ik wat verkoop en ik heb RandomL netjes een bericht gestuurd dat ik hem al verkocht had met de reden.

Als een mod de review van hem op mijn account en mijn review op zijn account kan verwijderen dan is het opgelost :)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2016 23:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Hoi Venzior,

Ik citeer even uit de DM conversatie tussen jullie:
Hoi, voor 20 euro inclusief mag je hem hebben.
Mijn rekeningnummer is XXXXXXXXXXX TNV VOORNAAM ACHTERNAAM

Stuur ook even een schermafbeelding dan zet ik de advertentie op gereserveerd.
Jullie hadden duidelijk een overeenkomst. Je had dus moeten leveren. Dit heb je niet gedaan, dus de review is op zijn plaats en blijft staan.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandomL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20-03-2021
Microkid zou u de review van venzior van mijn profiel kunnen verwijderen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

poef, weg :)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker.