Gisteren heb ik contact genomen met Venzior met betreking tot de CM hyper evo 12. Het bod dat ik gisteravond deed op de CM hyper evo 12 ging Venzior akkoord, dus ik was van plan om vandaag het geld over te maken, zo ver ik weet hadden wij een deal en daar hield hij zich niet aan en dat is de reden dat ik hem een ontevreden review gaf waar ik duidelijk in heb beschreven wat ik er van vond en hij heeft mij later een review geven zonder geldige reden.
Ik had nog gisteren avond rond twaalven hem een PM gestuurd met daar in dat ik hem zou door geven wanneer ik het geld zou overmaken. De volgende dag om twee uur kreeg ik een bericht waar hij in vroeg of ik het geld al had overgemaakt en dan twee uur later kreeg ik nog een bericht waarin stond dat hij de CM hyper evo 12 verkocht had terwijl wij een deal hadden.
Mijn verzoek is dan ook om de geplaatste feedback te verwijderen.
De advertentie: V&A aangeboden: Cooler Master Hyper 212 EVO
Usergallery: RandomL
Ik had nog gisteren avond rond twaalven hem een PM gestuurd met daar in dat ik hem zou door geven wanneer ik het geld zou overmaken. De volgende dag om twee uur kreeg ik een bericht waar hij in vroeg of ik het geld al had overgemaakt en dan twee uur later kreeg ik nog een bericht waarin stond dat hij de CM hyper evo 12 verkocht had terwijl wij een deal hadden.
Mijn verzoek is dan ook om de geplaatste feedback te verwijderen.
De advertentie: V&A aangeboden: Cooler Master Hyper 212 EVO
Usergallery: RandomL