Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
...
Ik heb een samsung galaxy s2 tablet en wil kodi streamen naar mijn sharp tv zijn hier ook dongels voor te koop
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:45
je kan een speciale HDMI kabel kopen:
http://www.samsung.com/us...er/ANS00045357/997426138/

Als je het draadloos wil doen moet je kijken naar een chromecast of zo, maar ik weet niet hoe dat samenwerkt met KODI.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-D
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

J-D

Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 20:14:
Mijn vraag
...
Ik heb een samsung galaxy s2 tablet en wil kodi streamen naar mijn sharp tv zijn hier ook dongels voor te koop
...
Zoals Prulleman aangeeft ben je het beste af met een MHL adapter. Hierdoor heb je minimale vertraging bij het versturen van je media. Let wel goed op dat je de juiste type koopt voor jou tablet. Samsung hanteert bij recentere modellen een 11 pins micro USB connector en bij oudere een 5 pins micro USB. Bij een van de eerste Tab modellen was dat zelfs nog de 30 pin "Apple" achtige connector.

Hier is nog wat naslag wat betreft de adapters van Samsung door de jaren heen.

Ik kan me voorstellen dat je op het gemak vanaf de bank klaar wil zijn. Je zou dan eens naar een Chromecast. Alleen als ik mij niet vergis dan kan je niet je scherm sturen naar je TV, tenzij je een custom firmware draait. Of de gok nemen en deze handelingen proberen om media vanaf Kodi te casten naar Chromecast. (Geen garantie).

Anders een media speler met App ondersteuning :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Begin eens met De regels voor dit forum, want dit is niet hoe je hier een topic opent.

Dit topic is gesloten.