Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Nieuwe videokaart ter vervanging van mijn oude HD 6950 2Gig en/ of een vervanging van mijn 2500K processor
Wat is je budget?
afhankelijk van wat nodig blijkt.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeur
Processor: i5 2500K @4,3Ghz, Moederbord: ASRock P67 Extreme4 Gen3 , 8GB RAM, Videokaart: HD6950 2G
Ik zoek naar een nieuwe videokaart ter vervanging van mijn oude HD 6950 maar sinds ik niet echt up to date ben met videokaarten, vroeg ik af wat een beetje een goed upgrade was. en een eventuele update van de processor.
Het doel is de recentere games weer soepel te kunnen draaien.
Ik zoek een?
Nieuwe videokaart ter vervanging van mijn oude HD 6950 2Gig en/ of een vervanging van mijn 2500K processor
Wat is je budget?
afhankelijk van wat nodig blijkt.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeur
Processor: i5 2500K @4,3Ghz, Moederbord: ASRock P67 Extreme4 Gen3 , 8GB RAM, Videokaart: HD6950 2G
Ik zoek naar een nieuwe videokaart ter vervanging van mijn oude HD 6950 maar sinds ik niet echt up to date ben met videokaarten, vroeg ik af wat een beetje een goed upgrade was. en een eventuele update van de processor.
Het doel is de recentere games weer soepel te kunnen draaien.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2016 19:53 ]