Hotmail/live laten oude mail niet meer zien na update

Pagina: 1
Acties:
  • 592 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bento smit
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-03-2024
Mijn vraag
...Ik gebruik al jaren een @live (hotmail) email adres. Ten eerste wil ik mijn ongenoegen even uiten over het nieuwe verdienmodel etc.

Vervolgens viel het mij op dat naar beneden scrollen in de postvak in, niet verder terug ging dan 2010.
Zijn er andere mensen die een dergelijk fenomeen zijn tegengekomen? Of die er een oplossing voor weten die ik over het hoofd heb gezien?

Ik zoek tevens een manier om de "gebruik geen adblocker balk" weg te krimpen aan de rechterkant, element blokkeren met adblock maakt de rest niet groter.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...Windows 10 home acer laptop van vorig jaar.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...1: mail van voor 2010 die in mappen was gestopt bestaat nog wel, probleem lijkt zich tot postvak in te beperken (misschien komt het terug als ik die eens opschoon?)
2: Betreffende reclamebalk geprobeerd te blokkeren met adblock plus in chrome 48.0.2564.97 (nieuwste stable geloof ik)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RammY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:06

RammY

Dát!

Misschien moet je juist wel even nadenken over het verdien model.
Dat gaat veelal gepaard met Ad's (en dat is niet echt sinds vandaag ofzo, maar ook al sinds dat jij het adres in gebruik nam, dus ik zie je punt niet).
Je kunt ook simpelweg een email client configureren om je mail op te halen.
I rest my case omtrent je "ongenoegen" en je punt 2.

Daarnaast is het de vraag wanneer het je opviel dat je berichten van voor 2010 niet zichtbaar zijn, aangezien je het adres al jaren gebruikt.
Verder neem ik aan dat je bij Microsoft al melding hebt gemaakt dat sinds *a moment in time* je mail van voor 2010 niet meer zichtbaar is?

Ook heb je zelf al gezocht op het probleem maar kon je met Google weinig vinden neem ik aan.

Deze advertentieplaats is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Er zijn zat betaalde alternatieven, ook kan je zelf een mailserver inrichten, beveiligen, beheren, backuppen, etc. etc.

Anyway. Je beheert de server niet zodat het topic niet in sws past. Ik verplaats maar niet omdat het al erg off-topic begint. Ik stel voor dat je zonodig in CSA een nieuw topic opent incl feedback op tips zoals in de reply hierboven.

En desgewenst ergens een los discussietopic opent over gebruik van gratis webdiensten (voor zover bestaande discussies zoals ook in LA niet voldoen).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.