*snip weg* maak ipv dit soort reacties voortan gewoon even een TR aan
[ Voor 148% gewijzigd door Woy op 05-02-2016 11:11 ]
Benodigde excelfuncties:
1. Gegevensvalidatie
2. Tabel
3. Vert.zoeken
veel plezier op google.
1. Gegevensvalidatie
2. Tabel
3. Vert.zoeken
veel plezier op google.
Excel hoort niet in PRG maar in CSA, dus ik verplaats hem daarheen
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Antwoord is al gegeven, dus alleen even:
offtopic:
Ik zou suggereren dat je een of andere online "cursus" Excel gaat doen. Dit zijn namelijk min of meer basisfuncties, net als je vorige topic. Als je dit doet voor de werkgever en niet puur om te oefenen, is dat "levensgevaarlijk". Moet je echt niet willen.
Ga eerst de basics en de wat uitgebreidere functies hands-on kennen, voor je begint aan een sheet die in productie gaat worden gebruikt.
Ik zou suggereren dat je een of andere online "cursus" Excel gaat doen. Dit zijn namelijk min of meer basisfuncties, net als je vorige topic. Als je dit doet voor de werkgever en niet puur om te oefenen, is dat "levensgevaarlijk". Moet je echt niet willen.
Ga eerst de basics en de wat uitgebreidere functies hands-on kennen, voor je begint aan een sheet die in productie gaat worden gebruikt.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1