Beste Tweakers,
Ik ben op zoek naar een nieuwe videokaart.
Momenteel in het bezit van een MSI GeForce GTX 760 2GB.
Echter omdat ik sinds kort veel meer GTA 5 ben gaan spelen en ik deze toch wel op hogere settings wil spelen, ben ik op zoek naar een upgrade.
En als ik dan toch bezig ben wil ik ook Witcher III eens uit gaan proberen, want deze wil ik al lang gaan spelen, maar dan wel GOED, en niet half zegmaar
Naast die 2 games speel ik veel Diablo 3 en ben ik veel bezig in Lightroom (voor m'n fotografie), maar da's allemaal niet zo spannend.
Het gaat mij meer om GTA 5 en Witcher III (zo hoog mogelijk/max).
Ik heb al wat rond gekeken, maar ik kan zelf niet echt de knoop doorhakken omdat ik er simpelweg niet goed genoeg thuis in ben.
Wél wil ik minimaal 4GB en of het nou Nvidia is of AMD maakt me geen drol uit, als het maar een goede kaart is.
Ik heb in principe geen budget, want voor een goede kaart heb ik het over.
Hier nog even mijn gaming setup opgesomd.
Voeding: Corsair CX750M
Mobo: Asus M5A97 R2.0
CPU: AMD FX FX-8350 Black Edition
CPU Cooler: Cooler Master Hyper 212 EVO
Videokaart: MSI GeForce GTX 760 2GB
Geheugen: Corsair Vengeance Pro 8GB (2x4) kit 2133Mhz
Fan controller: Lamptron FC6 Fan Controller 5.25 black
Het zit momenteel allemaal in een Corsair Carbide Air 540 behuizing, maar dat zal snel een Fractal Design R5 (window) behuizing worden.
Graag jullie advies.
Bij voorbaat mijn dank.
Ik ben op zoek naar een nieuwe videokaart.
Momenteel in het bezit van een MSI GeForce GTX 760 2GB.
Echter omdat ik sinds kort veel meer GTA 5 ben gaan spelen en ik deze toch wel op hogere settings wil spelen, ben ik op zoek naar een upgrade.
En als ik dan toch bezig ben wil ik ook Witcher III eens uit gaan proberen, want deze wil ik al lang gaan spelen, maar dan wel GOED, en niet half zegmaar
Naast die 2 games speel ik veel Diablo 3 en ben ik veel bezig in Lightroom (voor m'n fotografie), maar da's allemaal niet zo spannend.
Het gaat mij meer om GTA 5 en Witcher III (zo hoog mogelijk/max).
Ik heb al wat rond gekeken, maar ik kan zelf niet echt de knoop doorhakken omdat ik er simpelweg niet goed genoeg thuis in ben.
Wél wil ik minimaal 4GB en of het nou Nvidia is of AMD maakt me geen drol uit, als het maar een goede kaart is.
Ik heb in principe geen budget, want voor een goede kaart heb ik het over.
Hier nog even mijn gaming setup opgesomd.
Voeding: Corsair CX750M
Mobo: Asus M5A97 R2.0
CPU: AMD FX FX-8350 Black Edition
CPU Cooler: Cooler Master Hyper 212 EVO
Videokaart: MSI GeForce GTX 760 2GB
Geheugen: Corsair Vengeance Pro 8GB (2x4) kit 2133Mhz
Fan controller: Lamptron FC6 Fan Controller 5.25 black
Het zit momenteel allemaal in een Corsair Carbide Air 540 behuizing, maar dat zal snel een Fractal Design R5 (window) behuizing worden.
Graag jullie advies.
Bij voorbaat mijn dank.
I, a stranger and afraid in a world I never made...