Na het grote succes van de YAZI - Venator heeft MSI mij benaderd voor nog een casemod te maken.
Wie ben ik dan om nee te zeggen toch?
Zeker als hij SCIFI georienteerd en gebaseerd is op een van mijn favoriete film reeksen welke ik van kinds af aan gevolgd heb.
MSI, HyperX, NZXT teamde met DCComics en WarnerBrothers om de BATMAN v SUPERMAN Casemod contest te maken.
Hier is mijn entry de "2Sides"

Mijn mods moeten altijd een idee of verhaal erachter hebben.
Ik denk dat dit mij helpt met het vinden van het doorzettingsvermogen (nodig als je echt serial modding aan het doen ben)
Dus '2Sides" slaat op de 2 zijden van dezelfde munt.
Net als iedereen heeft SUPERMAN ook zijn goede en slechte kanten.
Supermans flipside is kryptonite dus het leek me leuk om een kast te maken welke diverse practische effecten incorporeerd met kryptonite in het achterhoofd
Laten we beginnen met een stukje film over hoe ik het basis design in 3D gemaakt heb.
Wie ben ik dan om nee te zeggen toch?
Zeker als hij SCIFI georienteerd en gebaseerd is op een van mijn favoriete film reeksen welke ik van kinds af aan gevolgd heb.
MSI, HyperX, NZXT teamde met DCComics en WarnerBrothers om de BATMAN v SUPERMAN Casemod contest te maken.
Hier is mijn entry de "2Sides"

Mijn mods moeten altijd een idee of verhaal erachter hebben.
Ik denk dat dit mij helpt met het vinden van het doorzettingsvermogen (nodig als je echt serial modding aan het doen ben)
Dus '2Sides" slaat op de 2 zijden van dezelfde munt.
Net als iedereen heeft SUPERMAN ook zijn goede en slechte kanten.
Supermans flipside is kryptonite dus het leek me leuk om een kast te maken welke diverse practische effecten incorporeerd met kryptonite in het achterhoofd
Laten we beginnen met een stukje film over hoe ik het basis design in 3D gemaakt heb.
ModWithMe - Custom SCIFI gaming rigs