Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 579345

Topicstarter
Hallo tweakers,

wij zitten al jaren bij ziggo alvanaf het moment dat het nog @home was.
nu ben ik op de site aan het kijken en zie dat de aanbieding van 6 maanden voor 34,95 is verlengt.

wij hebben nog het oude pakket alles in 1 extra met vollop bellen en tv standaard. betalen nu ongeveer 75 euro per maand hiervoor.

als we over stappen na het nieuwe pakket connect max, play start en vollop bellen betalen we 69,95 per maand. maar omdat de aanbieding is 34,95.

mijn vraag is kan ik deze aanbieding doen zonder het in gebruik te nemen van een wifi modem router dit omdat we zelf al een router hebben. En heb ergens een keer gelezen dat als ik de wifi router in bridge laat zetten je geen gebruik meer kunt maken van wifi hotspot.

Ik hoor graag jullie ervaring en reacties

Alvast bedankt Ronald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ik weet niet over welke aanbieding je het nu precies hebt, maar vaak gelden aanbiedingen alleen voor nieuwe abonnees en als ik jou goed begrijp ben je al abonnee. Weet je dus zeker dat deze aanbieding wel voor jou geldt?

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Volgens mijn is er maar een iemand die op je eerste vraag antwoord kan geven en dat is ziggo zelf. Wat temp00 ook al aangeeft.

Het klop dat als je je modem in bridgemode laat zetten, dat je ziggo hotspot en wifi verliest.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 13:08

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Gewoon Ziggo bellen.. Afdeling 'opzeggingen' moet je hebben. Beetje duidelijk zijn dat je misschien wel wilt overstappen.. of ze een goeie aanbieding voor je hebben. Als het goed is krijg je dan een aanbieding voor eerste 6 maanden 29,95 (misschien 34,95), maar moet je wel je oude apparatuur (modem) terugsturen en krijg je dus nieuwe apparatuur (modem/decoder) net alsof je een nieuwe abonnee zou zijn. Ow ja, dit uit eigen ervaring vorige maand ;-) Ow ja, ik kreeg een Technicolor 7210 modem en dat ding werkt prima, ook de wifi heeft best een goed bereik hier bij mij.

Tip: Er is al een Ziggo topic: hars73 in "[Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 9"

Inderdaad, zoals hieronder gezegd wordt.. alle oude voorwaarden vervallen en je krijgt de voorwaarden die nu gelden. Je bent als het ware een nieuwe 'Connect & play' abonnee.

[ Voor 35% gewijzigd door hars73 op 04-02-2016 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05-2022
hars73 schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 14:17:
Gewoon Ziggo bellen.. Afdeling 'opzeggingen' moet je hebben. Beetje duidelijk zijn dat je misschien wel wilt overstappen.. of ze een goeie aanbieding voor je hebben. Als het goed is krijg je dan een aanbieding voor eerste 6 maanden 29,95 (misschien 34,95), maar moet je wel je oude apparatuur (modem) terugsturen en krijg je dus nieuwe apparatuur (modem/decoder) net alsof je een nieuwe abonnee zou zijn. Ow ja, dit uit eigen ervaring vorige maand ;-) Ow ja, ik kreeg een Technicolor 7210 modem en dat ding werkt prima, ook de wifi heeft best een goed bereik hier bij mij.

Tip: Er is al een Ziggo topic: hars73 in "[Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 9"
En ook goed te vermelden je abbonement wordt ook vernieuwd als in de regels, eisen,etc die voor oude gelden zijn er niet meer en je wordt gehouden aan de nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 579345

Topicstarter
Bedankt voor alle info.

Dus die wifi hotspot is indd zo. Ok heb niet echt zin om alles opnieuw intestellen kwa port forwarding etc.

Ik ga indd eerst maar eens ziggo bellen.

Gr ronald
Pagina: 1