Beste Mede-tweakers,
Mijn neefje heeft gevraagd of ik voor hem een game pc zou willen samenstellen en bouwen voor +/- €1200.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, huiswerk en huis, tuin en keuken gebruik.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Een maximum van €1200,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
NVT
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een redelijk future-proof game systeem om Assasins Creed Black Flag en Syndicate en dergelijke te spelen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zwart-rood effect vind hij gaaf, later komt er waarschijnlijk nog een rode led strip in de kast.
Ga je overklokken?
Overklokken zal niet gaan gebeuren
Wat verwacht je van ons?
Omdat het voor mij een tijdje (2 á 3 jaar) geleden is dat ik een pc samengesteld heb wil ik jullie vragen eens naar het hierboven genoemde systeem te kijken en na te denken of ik er ergens nog besparingen mogelijk zijn. Ik heb expres nog geen aparte CPU koeler geselecteerd om de kosten wat te drukken. De Windows licentie gaat waarschijnlijk via zijn school geregeld worden.
Mijn neefje heeft gevraagd of ik voor hem een game pc zou willen samenstellen en bouwen voor +/- €1200.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, huiswerk en huis, tuin en keuken gebruik.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Een maximum van €1200,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
NVT
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een redelijk future-proof game systeem om Assasins Creed Black Flag en Syndicate en dergelijke te spelen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 189,95 | € 189,95 |
| 1 | MSI H170 GAMING M3 | € 117,- | € 117,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 363,95 | € 363,95 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 46,95 | € 46,95 |
| 1 | NZXT S340 Zwart | € 62,95 | € 62,95 |
| 1 | Iiyama ProLite XB2483HSU-B1 Zwart | € 169,- | € 169,- |
| 1 | Enermax T.B. Vegas Rood, 120mm | € 12,89 | € 12,89 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M2A2133C13R | € 49,95 | € 49,95 |
| 1 | LG DVD RW 8x Slimline black USB 2.0 (GP57EB40.AUAE10B) Zwart | € 22,- | € 22,- |
| 1 | Cooler Master GM G550M | € 61,95 | € 61,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 84,91 | € 84,91 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.181,50 | |
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zwart-rood effect vind hij gaaf, later komt er waarschijnlijk nog een rode led strip in de kast.
Ga je overklokken?
Overklokken zal niet gaan gebeuren
Wat verwacht je van ons?
Omdat het voor mij een tijdje (2 á 3 jaar) geleden is dat ik een pc samengesteld heb wil ik jullie vragen eens naar het hierboven genoemde systeem te kijken en na te denken of ik er ergens nog besparingen mogelijk zijn. Ik heb expres nog geen aparte CPU koeler geselecteerd om de kosten wat te drukken. De Windows licentie gaat waarschijnlijk via zijn school geregeld worden.