Sinds zo'n 10 minuten heb ik voor het eerst in jaren problemen met connectie houden met Lastpass. Iemand anders die hier ook last van heeft? En iemand die misschien weet wat er aan de hand is? Ik heb van te voren niks te horen gekregen over een mogelijk technisch onderhoud aan de servers ofzo. Ik hoop niet dat ze een DDOS aanval hebben....
Hier ook last van, lijkt me inderdaad een storing aan hun kant aangezien ook hun status pagina niet te bereiken is.
Hun status pagina staat op dezelfde servers als hun andere data? wow, dat is vanuit een technisch standpunt niet echt handig...
Edit: zoals het eruit ziet is het nog wel mogelijk om wat te downloaden. Dus als ik jullie was zou ik de geincrypte versie van lastpass offline downloaden en die gebruiken voor het geval dat dit iets is wat langer gaat duren, of erger wordt waardoor het helemaal niet meer mogelijk is om in te loggen.
Edit: zoals het eruit ziet is het nog wel mogelijk om wat te downloaden. Dus als ik jullie was zou ik de geincrypte versie van lastpass offline downloaden en die gebruiken voor het geval dat dit iets is wat langer gaat duren, of erger wordt waardoor het helemaal niet meer mogelijk is om in te loggen.
[ Voor 54% gewijzigd door dunpealhunter op 04-02-2016 12:48 ]