Hallo mede tweakers,
Ik lees graag de topics van de chinese smartphones(deel 3, redmi 2/pro/redmi 3/mi3),
en zal het waarderen als jullie eens hierna keken, misschien hebben jullie een andere pov:
Ik wil een nieuwe sp aanschaffen en blijf na veel types weggestreept te hebben een beetje hangen bij de volgende modellen:
Heb nu een leagoo lead 3s (euro 67, vaak gevallen maar alles valt me erg mee voor dat bedrag)
Een nieuwe leagoo( elite 1) is dan de eerste keuze.wel 4g op 800 mhz
Ben echter wel een beetje fan van Xiaomi, dus:
Redmi 2 pro (goedkoop, geen 4G, beetje budget)
Redmi 3 (iets duurder, geen 4G (op 800 mhz)
MI 3 iets duurder, geen 4G (op 800 mhz) geen sd kaart
Mi 4 flink wat duurder, geen 4 G(800 mhz) geen sd kaart
Stiekem kijk ik ook een beetje naar de 1+ X maar eigenlijk is het budget overschrijdend.
De prijzen van de xiaomi komen bij IBG vandaan.
4G is niet noodzakelijk omdat ik voornamelijk de wifi gebruik
En 24 feb wordt de nw mI 5 aangekondigd, en het zal wel even duren voordat die leverbaar is, maar ik
denk dat de prijzen van de mi3/mi4 (I/C) zullen zakken.
Nou, brand me
af een geef jullie mening ben erg benieuwd.
Edit: De sp wordt gebruikt voor bellen,sms,whatsapp, nieuws-apps. games doe ik er niet op.
Een 1,7 GHz. quad core of een 2,5 GHz octa core lijkt me niet erg interessant, 2 GB ram dan weer wel.
Ik lees graag de topics van de chinese smartphones(deel 3, redmi 2/pro/redmi 3/mi3),
en zal het waarderen als jullie eens hierna keken, misschien hebben jullie een andere pov:
Ik wil een nieuwe sp aanschaffen en blijf na veel types weggestreept te hebben een beetje hangen bij de volgende modellen:
Heb nu een leagoo lead 3s (euro 67, vaak gevallen maar alles valt me erg mee voor dat bedrag)
Een nieuwe leagoo( elite 1) is dan de eerste keuze.wel 4g op 800 mhz
Ben echter wel een beetje fan van Xiaomi, dus:
Redmi 2 pro (goedkoop, geen 4G, beetje budget)
Redmi 3 (iets duurder, geen 4G (op 800 mhz)
MI 3 iets duurder, geen 4G (op 800 mhz) geen sd kaart
Mi 4 flink wat duurder, geen 4 G(800 mhz) geen sd kaart
Stiekem kijk ik ook een beetje naar de 1+ X maar eigenlijk is het budget overschrijdend.
De prijzen van de xiaomi komen bij IBG vandaan.
4G is niet noodzakelijk omdat ik voornamelijk de wifi gebruik
En 24 feb wordt de nw mI 5 aangekondigd, en het zal wel even duren voordat die leverbaar is, maar ik
denk dat de prijzen van de mi3/mi4 (I/C) zullen zakken.
Nou, brand me
Edit: De sp wordt gebruikt voor bellen,sms,whatsapp, nieuws-apps. games doe ik er niet op.
Een 1,7 GHz. quad core of een 2,5 GHz octa core lijkt me niet erg interessant, 2 GB ram dan weer wel.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2016 11:50 ]