Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

• Wizzu
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 05-12-2022
Ik ben momenteel op zoek naar in-ear oordopjes die het goed doen op zowel de fiets als tijdens het sporten. Nu is mijn vraag of jullie toevallig goede suggesties hebben voor een goede in-ear oordopje met (passieve) noisecancelling en een goede bass voor het fietsen/sporten?

Bij m'n vorige oordopjes merkte ik veel windruis tijdens het fietsen en vielen ze snel uit tijdens het sporten. Daarna heb ik gratis in-ear oordopjes gekregen van Sony met noise cancelling, maar die werkt alleen op m'n telefoon (ik wil graag m'n telefoon en mp3 gescheiden houden).

Het maakt mij niet zoveel uit wat voor soort in-ear oordopjes het zijn (bedraad of draadloos) als ze maar een goede fitting hebben. Ik ben bereid om zo'n 70 euro uit te geven hiervoor maar het liefst natuurlijk wel een zo hoog mogelijke prijs/kwaliteit :9

Alle reacties

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:23

FeaR

In GoT we trust

CEA > MAA

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Wizzu
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 05-12-2022
Ik zie inderdaad dat de topic (for some reason) bij mobile aankoopadvies terecht is gekomen. Verwijder de topic maar.

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
Wizzu schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 10:53:
Het maakt mij niet zoveel uit wat voor soort in-ear oordopjes het zijn (bedraad of draadloos) als ze maar een goede fitting hebben. Ik ben bereid om zo'n 70 euro uit te geven hiervoor maar het liefst natuurlijk wel een zo hoog mogelijke prijs/kwaliteit :9
Je wil ze dus gebruiken met een mp3 player? En heeft die bluetooth?

Zo ja, kijk dan eens naar de mpow cheetah. Ideaal om mee te sporten. Kijk anders eens naar de review van beau reviews op YouTube.