Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De pc zal gebruikt gaan worden voor boekhouding (Exact Compact) en om te internetten.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+- € 550,00 euro is het budget
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, de inhoud van de kast mag helemaal nieuw zijn. Randapparatuur wordt nu nog niet nieuw aangeschaft.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Kast, moederbord, proc, geheugen, DVD-brander, voeding, SSD en een Windows 10 OEM (?) licentie
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
De processor moet van Intel zijn vanwege voorkeur. Verder geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil voor dit systeem een kleine kast (ITX) dus ook een klein moederbord.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil binnen het budget het maximale eruit halen. Ik heb zelf al een systeem samengesteld en ik wil graag jullie mening hierover peilen. Past het allemaal wel bij elkaar of heb ik misschien gekozen voor een component wat binnen het budget meer prestaties geeft?
De huidige pc is na 6 jaar aan vervanging toe. De pc draait op windows vista en dat is niet best natuurlijk ;-)
Dit systeem heb ik zelf samengesteld:
De pc zal gebruikt gaan worden voor boekhouding (Exact Compact) en om te internetten.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+- € 550,00 euro is het budget
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, de inhoud van de kast mag helemaal nieuw zijn. Randapparatuur wordt nu nog niet nieuw aangeschaft.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Kast, moederbord, proc, geheugen, DVD-brander, voeding, SSD en een Windows 10 OEM (?) licentie
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
De processor moet van Intel zijn vanwege voorkeur. Verder geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil voor dit systeem een kleine kast (ITX) dus ook een klein moederbord.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil binnen het budget het maximale eruit halen. Ik heb zelf al een systeem samengesteld en ik wil graag jullie mening hierover peilen. Past het allemaal wel bij elkaar of heb ik misschien gekozen voor een component wat binnen het budget meer prestaties geeft?
De huidige pc is na 6 jaar aan vervanging toe. De pc draait op windows vista en dat is niet best natuurlijk ;-)
Dit systeem heb ik zelf samengesteld:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 189,95 | € 189,95 |
1 | ASRock H110M-ITX/ac | € 87,29 | € 87,29 |
1 | Sharkoon Shark Zone C10 | € 37,- | € 37,- |
1 | Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM | € 59,99 | € 59,99 |
1 | Crucial CT2K4G4DFS8213 | € 38,95 | € 38,95 |
1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 14,42 | € 14,42 |
1 | be quiet! System Power 7 400W | € 43,- | € 43,- |
1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 84,91 | € 84,91 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 555,51 |