Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Wiko Bloom doet het niet meer nadat ik hem terug heb gezet naar fabrieksinstellingen.

Ik krijg foutboodschappen;
"Unfortunately Android Keyboard is gestopt"
"Google partner setup is gestopt"
"Google+ is gestopt"

Nadat ik de Wiko heb geconnecteerd met mijn wifi, krijg ik herhaaldelijk deze foutboodschap.
"com.google.android.gsf.login is gestopt"
Na een tijdje kom ik op een webpagina die aangeeft dat de gezochte pagina niet mee bestaat, of is verplaatst.
Als ik hier uit ga, kom ik opnieuw in de loop van hierboven.
Enige dat dan rest is batterij eruit en heropstarten.
Maar dan blijft hij de ganse tijd hangen op een scherm die aangeeft "Android wordt bijgewerkt..."
Maar ook hier moet de batterij er uit om opnieuw op te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 09:17:
Mijn Wiko Bloom doet het niet meer nadat ik hem terug heb gezet naar fabrieksinstellingen.

Ik krijg foutboodschappen;
"Unfortunately Android Keyboard is gestopt"
"Google partner setup is gestopt"
"Google+ is gestopt"

Nadat ik de Wiko heb geconnecteerd met mijn wifi, krijg ik herhaaldelijk deze foutboodschap.
"com.google.android.gsf.login is gestopt"
Na een tijdje kom ik op een webpagina die aangeeft dat de gezochte pagina niet mee bestaat, of is verplaatst.
Als ik hier uit ga, kom ik opnieuw in de loop van hierboven.
Enige dat dan rest is batterij eruit en heropstarten.
Maar dan blijft hij de ganse tijd hangen op een scherm die aangeeft "Android wordt bijgewerkt..."
Maar ook hier moet de batterij er uit om opnieuw op te starten.
Ik zou hem nogmaals terug zetten naar fabrieksinstellingen en dan wel geduld betrachten wanneer hij Android bijwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Momus, bedankt voor je raad, maar denk niet dat dit uithaald. Heb er hem nu al bijna 8 uur op zitten, en nog steeds blijft hij op hetzelfde scherm staan.
Ik heb hem dan maar van de stroom gehaald. Hij start op maar krijg nog steeds de foutmeldingen. Ook de google play start niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Iemand een andere oplossing?
Als ik hem dan al gestart krijg, kan ik geen google account toevoegen of playstore openen.