Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op 1080p en allerdaags gebruik
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik had eerst een build in gedachten die zo'n €1600 zou kosten zonder randapparatuur. Werd uiteindelijk een beetje te veel van het goede, daarom een goedkopere build met de bedoeling dat dit rond de €1000 gaat kosten. €100 eroverheen is geen probleem.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Voornamelijk: redelijke processor die geen bottleneck vormt, goede videokaart, moederbord met goede audio, SSD en HDD
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
CPU: Intel
GPU: eigenlijk nvidia, maar de 390 is iets goedkoper dan de 970 en aantrekkelijker door de extra vram (ja ik weet dat 8gb te veel is, maar 3,5gb lijkt mij tegenwoordig te weinig)
Mobo: Dit moederbord spreekt mij meer aan in tegenstelling tot een Gigabyte B150 i.v.m. betere audio. Daarnaast is er €25 cashback hierop.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stabiele 60fps op high tot ultra settings
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Aangezien dit mijn eerste build wordt, heb ik weinig verstand van hardware. Dit lijkt mij een goede build, maar als iemand verbeterpunten heeft hoor ik het graag.
Verder heb ik een redelijke gaming muis nodig. Ik heb erg grote handen dus een grote muis is gewenst. Als iemand tips hiervoor heeft hoor ik het graag. Ik neigde eerst naar een RAT 5 maar deze voelde toch te klein aan.
Gamen op 1080p en allerdaags gebruik
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik had eerst een build in gedachten die zo'n €1600 zou kosten zonder randapparatuur. Werd uiteindelijk een beetje te veel van het goede, daarom een goedkopere build met de bedoeling dat dit rond de €1000 gaat kosten. €100 eroverheen is geen probleem.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Voornamelijk: redelijke processor die geen bottleneck vormt, goede videokaart, moederbord met goede audio, SSD en HDD
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
CPU: Intel
GPU: eigenlijk nvidia, maar de 390 is iets goedkoper dan de 970 en aantrekkelijker door de extra vram (ja ik weet dat 8gb te veel is, maar 3,5gb lijkt mij tegenwoordig te weinig)
Mobo: Dit moederbord spreekt mij meer aan in tegenstelling tot een Gigabyte B150 i.v.m. betere audio. Daarnaast is er €25 cashback hierop.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stabiele 60fps op high tot ultra settings
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Aangezien dit mijn eerste build wordt, heb ik weinig verstand van hardware. Dit lijkt mij een goede build, maar als iemand verbeterpunten heeft hoor ik het graag.
Verder heb ik een redelijke gaming muis nodig. Ik heb erg grote handen dus een grote muis is gewenst. Als iemand tips hiervoor heeft hoor ik het graag. Ik neigde eerst naar een RAT 5 maar deze voelde toch te klein aan.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 218,95 | € 218,95 |
| 1 | MSI H170 GAMING M3 | € 117,- | € 117,- |
| 1 | MSI Radeon R9 390 8GB Gaming | € 359,50 | € 359,50 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 47,95 | € 47,95 |
| 1 | Fractal Design Define S | € 81,- | € 81,- |
| 1 | Scythe Mugen 4 | € 36,95 | € 36,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury black HX424C15FBK2/8 | € 49,95 | € 49,95 |
| 1 | Corsair RM550x | € 92,95 | € 92,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 84,91 | € 84,91 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.089,16 | |