Ioniq 6 LR Lounge 20"
2700Wp SSW 30° @ SE2200 | 1720Wp SSW 5° @ HM-1500
Flickr | Canon 6D | 17-40mm f/4 + 50mm f/1.8 II + 70-200mm f/4 | 2x 430EX II | Sirui T005 + C10
Ik vind ze erg lekker wegkijken, hoge kwaliteit. Ook de rest op Flickr is erg fijn voor mijn netvlies, ik ben er nog nooit geweest maar zou er nu zo heen willen vliegen.
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Je zal zo een uitzicht hebben vanuit je huis zeg.
Mooi hoor. Ik kijk uit op een parkeerplaats achter de Aldi
Mooi hoor. Ik kijk uit op een parkeerplaats achter de Aldi
Mooie serie. Kijkt lekker weg 
#8 is mijn favoriet al mag de berg rechtsonderin iets lichter, omdat dit wel een heel donker vlak is t.o.v. de rest van de foto.
#8 is mijn favoriet al mag de berg rechtsonderin iets lichter, omdat dit wel een heel donker vlak is t.o.v. de rest van de foto.
Mooi zeg!
Ik vind de laatste drie foto's van de serie het mooist! (door het licht)
Ik vind de laatste drie foto's van de serie het mooist! (door het licht)
Nice, al heb ik wel het gevoel dat je sharpening behoorlijk agressief is, ook op 't grootste formaat. Minder sharpening, je lokale contrasten iets strakker krijgen (sommige beelden ogen nogal hazy).
|>
Mooie serie, waarvan nummer 8 me favoriet is. Ben het met PdeBie eens dat rechtsonder iets lichter kan.
It's never easy.....
Hartelijk dank voor de reacties en excuus dat het wat stil was van mijn kant na het posten... Ik kwam er niet aan toe
De hazyness is vaak al een stuk minder dan in het echt, de zwartwaarden zijn regelmatig (zeker bij #8) enorm verschoven.
Zeker een keer die kant op gaan en de bergen bekijken. Het is een mooi land en het toerisme kan best wel een boost gebruiken na de aardbeving en de politieke onlusten.Gutteguttegut schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 01:49:
Ik vind ze erg lekker wegkijken, hoge kwaliteit. Ook de rest op Flickr is erg fijn voor mijn netvlies, ik ben er nog nooit geweest maar zou er nu zo heen willen vliegen.
Apart dat #8 over het algemeen als beste bevalt, dit is de foto waar ik het meest aan heb lopen prutsen. Eens dat de rechteronderhoek te donker is, toch maar het werken met masks (binnen Darktable) eens wat beter onder de knie krijgen. De meeste bewerkingen zijn nu nog globaal, omdat ik de randjes niet goed weg kan werken en halo's maak.PdeBie schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 11:57:
Mooie serie. Kijkt lekker weg
Waaraan zie je dat de sharpening te sterk zou zijn?simon schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 12:19:
Nice, al heb ik wel het gevoel dat je sharpening behoorlijk agressief is, ook op 't grootste formaat. Minder sharpening, je lokale contrasten iets strakker krijgen (sommige beelden ogen nogal hazy).
De hazyness is vaak al een stuk minder dan in het echt, de zwartwaarden zijn regelmatig (zeker bij #8) enorm verschoven.
Ik denk dat ze allemaal graag met je willen ruilen, een Aldi (of iets wat op een supermarkt lijkt) is niet aanwezig en enorm comfortabelvosss schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 02:39:
Je zal zo een uitzicht hebben vanuit je huis zeg.
Ik kijk uit op een parkeerplaats achter de Aldi
Ioniq 6 LR Lounge 20"
Flickr | Canon 6D | 17-40mm f/4 + 50mm f/1.8 II + 70-200mm f/4 | 2x 430EX II | Sirui T005 + C10
Hulde! Zeer mooie platen, nummer 7 is mijn favoriet!
Deze foto's zetten Nepal een stuk hoger op het lijstje van te bezoeken landen, erg fraai! Nummer 7 is ook mijn favoriet.
Toffe serie van een prachtig landschap. Hoop ooit ook eens die trail te kunnen lopen maar duurt nog wel even voor het zo ver is. Dus moet het tot die tijd doen met series als deze 
Fav is nummer 6 en 8
Fav is nummer 6 en 8
Hier een Nepal liefhebber die natuurlijk altijd foto's uit Nepal kan waarderen
Alleen die titel 'Annapurna Circuit' klopt niet echt? Je bent zo te zien langer/verder weggeweest.
Foto's 3 en 4 zijn echt heel anders dan de typische 'ABC' foto's.
Ekle Bhatti kan ik terug vinden bij de Manaslu, maar Khingar kan ik niet vinden?
Dat Khingar landschap in combinatie met die Enfields doet mij aan Ladakh denken.
Alleen die titel 'Annapurna Circuit' klopt niet echt? Je bent zo te zien langer/verder weggeweest.
Ekle Bhatti kan ik terug vinden bij de Manaslu, maar Khingar kan ik niet vinden?
Dat Khingar landschap in combinatie met die Enfields doet mij aan Ladakh denken.
weet het niet meer
Dank voor de positieve commentaren!
1: Net ten oosten van Humde Airport (AMSL), tussen Pisang - Manang
2: Tussen Yak Kharka - Thorung Phedi
3: Op de weg van Kagbeni - Jomsom
4: Op de weg van Muktinath - Kagbeni
5: Vanuit Jomsom
6-8: Vanaf Poon Hill
Volgens mij zijn alleen de laatste drie niet exclusief Annapurna Circuit. Juist de varieteit in de landschappen (met name voor en na de pas die tussen 2 en 3 zit) maakt deze tocht erg interessant.
Ladakh staat ook nog op mijn lijstje, maar sinds deze vakantie geldt dat ook voor Upper Mustang en Naar-Phu. Alleen zijn de permits daar wat prijzig (>$500 voor een week
)
Edit: Is de GPS data niet beschikbaar op Flickr? Die posities kloppen redelijk over het algemeen.
De locaties:Vishari Beduk schreef op zondag 07 februari 2016 @ 09:03:
Hier een Nepal liefhebber die natuurlijk altijd foto's uit Nepal kan waarderen![]()
1: Net ten oosten van Humde Airport (AMSL), tussen Pisang - Manang
2: Tussen Yak Kharka - Thorung Phedi
3: Op de weg van Kagbeni - Jomsom
4: Op de weg van Muktinath - Kagbeni
5: Vanuit Jomsom
6-8: Vanaf Poon Hill
Volgens mij zijn alleen de laatste drie niet exclusief Annapurna Circuit. Juist de varieteit in de landschappen (met name voor en na de pas die tussen 2 en 3 zit) maakt deze tocht erg interessant.
Ladakh staat ook nog op mijn lijstje, maar sinds deze vakantie geldt dat ook voor Upper Mustang en Naar-Phu. Alleen zijn de permits daar wat prijzig (>$500 voor een week
Edit: Is de GPS data niet beschikbaar op Flickr? Die posities kloppen redelijk over het algemeen.
[ Voor 8% gewijzigd door Bravo op 07-02-2016 09:57 . Reden: GPS toevoeging ]
Ioniq 6 LR Lounge 20"
Ik zie ze wel iigEdit: Is de GPS data niet beschikbaar op Flickr? Die posities kloppen redelijk over het algemeen.
Pagina: 1