Rails voor (Dell) rackservers -- compatibility

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djc
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09 23:18
Misschien een rare vraag: ik heb recent een (1U) Dell PowerEdge R220 gekocht. Ik wil deze ophangen op de plek van een PowerEdge SC1425 (een 1U server uit 2007). Weet iemand hier of die rails nog hetzelfde zijn? Ik hoopte daar op en heb daarom geen nieuwe rails besteld, maar dat was misschien een beetje dom.

Het uitproberen is een beetje gedoe, moet ik helemaal met de nieuwe server naar het datacentrum...

Rustacean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbo123
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-03-2023
Zou je die vraag niet bij Dell neer kunnen leggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djc
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09 23:18
Dat heb ik gedaan, maar ik was niet zo tevreden over hun reactie. Ze hebben mijns inziens niet echt een analyse gedaan, maar alleen gezegd, 2007 is al zo lang geleden, past vast niet meer...

Rustacean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:40

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Ik weet van HP dat het gebruikte rail-systeem per modelgeneratie verschillend is. De kans dat dit bij Dell ook zo is acht ik redelijk groot.

Overigens heeft Dell de rails compatibility gewoon keurig gedocumenteerd.

Dell Enterprise Systems Rail Sizing and Rack Compatibility Matrix

Kostte me overigens twee minuten met Google om dit document te vinden. ;)
Some systems may offer backward compatibility with the rail kits from previous-generation systems.
This is not always possible, because changes to chassis features, dimensions or weight can prevent
older rail kits from being used with newer systems. Please refer to Table 1 for compatibility of Dell 13th
generation servers with 12th generation system rails as well as Dell 12th generation servers with 11th
generation system rails.

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B