Golden Orb + brandluchtje...:(

Pagina: 1
Acties:

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21:27
Nou, ik draai nu al een maand naar alle tevredenheid een Celly2 566@850 met een Golden Orb. Nou was het vanmiddag zo dat het opeens begon te stinken naar verbrande printplaat... :( Ik m'n PC snel uitgezet, bleek het dus zo te zijn dat er iets in m'n Golden Orb is doorgebrand... :( Hij doetut nu nog wel, alleen stopt ie heel soms met draaien en geeft ie het toerental niet meer door aan het mobo... Snapt iemand dit? Is dit gewoon pech, of een fabricagefout? Zit er garantie op die dingen, want ik heb de bon nog, dus....

Thx,

Martijn

• Aphax
  • Laatst online: 03-06 23:32
Weet je heeeeeeeeeeeeeel zeker dat dat aan je orbje ligt?

Ik heb zoiets ookweleens gehad alleen toen moest ik tot de conclusie komen dat het lucht uit mijn voeding kwam en dat die te weinig vermogen had voor normale pc appratuur +exra cooler. (230Watt)

Verwijderd

Op alles wat je koopt zit 1 jaar garantie, ook op simpele koelertjes van 15,00 dus zeker op een Golden Orb van 65,00...

• Martijn
  • Laatst online: 21:27
Ja, ik weet zeker dat het de Golden Orb is, hij stonk verschrikkelijk. Nu is het zelfs zover dat ie af en toe stilstaat en ik me net rokschrok van een alarm dat me waarschuwde voor m'n CPU temp die de 60 graden gepasseert was... :( :( Maar snel terugsturen en een nieuwe vragen !