Verwijdering User review MrAndy9797 AHappyKoalaBear

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AHappyKoalaBear
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 03-04 07:55
Ik had een bod gedaan op de voeding van verkoper MrAndy9797, aangegeven te kijken wanneer ik deze kon ophalen, had het de volgende dagen erg druk en kon toen gelijk een soortgelijke tijdelijke voeding van een vriend overkopen, hierna gereageerd op MrAndy9797 met dat ik een andere gekocht had, dit bericht is niet aangekomen blijkt, reden onbekend. Ik heb nooit concreet een tijd en datum aangegeven om hem op te halen, ik heb ook nooit de intentie gehad om MrAndy9797 van verkoop af te zien, maar om nou gelijk een slechte review achter te laten gaat een beetje ver, als ik kijk hoeveel reacties ik verstuur aan verkopers en niks terug hoor, of na 3 berichten geen reactie meer krijg, dat zijn er meer dan 20, en ik ga ook niet bij elke verkoper een slechte review achterlaten om zoiets kleins. Ik heb ook mijn excuses ervoor aangeboden en ik hoop dat MrAndy9797 deze accepteert en dat de wraakreactie verwijderd kan worden bij mijn beoordelingen.

Mvg
Idir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAndy9797
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-08 15:31
Ik beschouw dit niet als een wraakreactie, dat is pas als je een review zou schrijven over mijn review. Het is naar mijn mening een terechte beoordeling van de manier van werken.

Je hebt 3 kansen gekregen om een bericht te sturen, echter kwam het pas aan na het plaatsten van de review. Echter online komen en reageren op artikels bleek wel mogelijk in de tussentijd...
1. Je zou me iets laten weten voor op te halen.
2. Ik heb je een bericht gestuurd: 'Kwam je vandaag langs?'.
3. Ik heb je nog een bericht gestuurd: 'Ik heb niets meer van je vernomen?'.

Dan zou ik 3 berichten van je moeten ontvangen hebben en er is geen 1 aangekomen zoals beneden te zien is. Als het niet in je opkomt om na die laatste 2 berichten nog eens te antwoorden, maar wel als de review geplaatst is, dan vertelt dat voor mij genoeg. Je had kunnen antwoorden op een van de 3 bovenstaande berichten, zeker op de herinneringsberichten, want dan zou bij jou een lampje moeten branden:
'Hé, heeft die mijn bericht niet gehad? Nee inderdaad, hoe komt dat? Dan moet ik hem nog eens antwoorden. En nog eens controleren of het bericht nu wel verstuurd is.'

De medetweakers hebben het recht om te weten hoe het gelopen is zodat het ze het niet nog eens meemaken.

Bij deze wil ik dus laten weten dat ik achter mijn besluit blijf staan: de feedback is terecht en geeft een jusite weergave van de manier van handelen.

Afbeeldingslocatie: http://s24.postimg.org/3wlrpc89x/berichten.png

[ Voor 15% gewijzigd door MrAndy9797 op 03-02-2016 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AHappyKoalaBear
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 03-04 07:55
je hebt zo te zien ook zelf ervaring met dit fenomeen.

Afbeeldingslocatie: http://s21.postimg.org/k01tp0753/review.png

[ Voor 19% gewijzigd door AHappyKoalaBear op 04-02-2016 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAndy9797
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-08 15:31
Dit is echter anders: ik had veel berichten en zat in mijn examens. Ik heb hier echter nooit enige herinnering van gekregen. Het was niet reageren binnen 2 dagen voor hem of een slechte review ontvangen. Jou situatie is anders: herhaaldelijk negeren zonder reden.

Daarnaast is die review ongeldig, vermits er geen deal heeft plaats vond en ik toch een slechte review kreeg voor aflevering (?) en beschrijving (?). Er was zelfs nog niet eens een afspraak gesloten van verkoop, het was puur informatief. Daarbij, dat is meer dan een jaar geleden, relevantie ten top...

Daarnaast gaat het om jou situatie, en niet om de mijne. Het helpt niet om andere dingen erbij te betrekken.

[ Voor 50% gewijzigd door MrAndy9797 op 05-02-2016 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:42

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

@AHappyKoalaBear: Hoe heb je dat bericht verstuurd? Want in DM zie ik niets.
Anyhow, je had natuurlijk even kunnen verifiëren dat hij het bericht ontvangen had. Het is immers vrij normaal dat iemand reageert als je aangeeft van de koop af te zien.
Aangezien er wederzijds akkoord was over het product en prijs en je niet zorgvuldig hebt gehandeld met afzeggen hiervan, is de review wat mij betreft valide en blijft deze staan.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker.