Toon posts:

ClarkConnect vraagje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Waarschijnlijk zal het newbie alert wel afgaan bij een aantal mensen, maar goed.

Deze kwam ik tegen Clarkconnect En het lijkt me wel handy. Zo'n beetje alles wat ik wil zit erin, alleen zou ik er eigenlijk wel squid i.v.m caching bij willen stoppen. En MySQL natuurlijk, zou dat lukken?

• Sjonny
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:05

Sjonny

Fratser

Dat zal vast wel lukken .. maar based op redhat 6.2?? da's zo'n beetje de meest exploitable linux distro ever geloof ik.. je kan dan netzogoed een complete linux distro halen als debian (als je echt voor veilig wilt gaan) of mandrake (als je simpel wilt). In een distro kan je altijd wel zo stellen dat ie weinig diskruimte moet gebruiken, dus daar hoef je het niet voor te doen..

The problem is in the part of your brain that handles intelligence.

Verwijderd

Topicstarter
Oke, en als ik je nou vertel dat ze gebruik maken van RH 7?

• Sjonny
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:05

Sjonny

Fratser

dan staat er op de site nog steeds met grote letters "based on redhat 6.2" ?
hmm.. ok die grote letters vallen wel mee, en het schijnt idd dat die nieuwe versie op 7 is gebaseerd, maar dan moet je eerst klikken en een link volgen ;) (flauw!)
Ik blijf nog steeds bij me oude stantpunt dat je netzogoed een "complete" distro kan halen, die heeft waarschijnlijk ook wat meer update support voor lekke progjes? (laatste update prog op ftp is uit maart, maar die mensen hebben ook niet zoveel om up te daten :P )

The problem is in the part of your brain that handles intelligence.