Beveiliging update KB2481109 win xp

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hobbyist-pc
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-08 13:05
Beste,

Ben in geslaagd opnieuw win xp met service pack 3 te installeren , updates laten installeren enz . Maar krijg steeds de melding kan beveiliging update niet installeren KB2481109 . Op internet gevonden dat dit vroeger een probleem was . Ik ga naar de site van Windows om de update te installeren , zoals verschillende personen hebben gedaan . Maar dit site van Microsoft waar de file kan gedaan worden gedownload is niet meer bestaande .
Dat is het enige probleem dat ik nu nog heb , heeft er iemand raad ? Of kan dat nu meer meer sinds Windows niet meer ondersteund wordt .
Met dank (hopelijk is mijn uitleg voldoende )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelvD
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-09 14:18
Waarschijnlijk hebben ze de updates van de website gehaald omdat die niet meer wordt ondersteund. Daarnaast is winXP zo lek als een mandje dus beveiligingsupdates zullen niks uithalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Nou Windows XP is niet echt lek, zeker niet met de PoS hack, alleen IE mag je zeker niet meer gebruiken onder Windows XP (behalve om Firefox te downloaden).

[ Voor 23% gewijzigd door Juup op 03-02-2016 19:00 ]

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelvD
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-09 14:18
Juup schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 19:00:
Nou Windows XP is niet echt lek, zeker niet met de PoS hack, alleen IE mag je zeker niet meer gebruiken onder Windows XP (behalve om Firefox te downloaden).
Is mij nog steeds de vraag waarom je een 15 jaar oud OS wilt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hobbyist-pc
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-08 13:05
Eigenlijk gebruik ik het heel weinig voor op internet te gaan . Xp is echt het ideale voor een hobbyist. Ik doe sturingen vanuit de poorten voor mijn elektronika projekten . Zoals ik nu nog win 98 se gebruik . Denk maar aan de programmatie taal jal of proton pic basic. . Dus ik van er van overtuigd dat jullie het bij het rechte eind hebben , dus ga internet niet meer gebruiken , ik hhad toch een win7 en een iPad .
Maar jullie moeten het begrijpen dat ik dat steeds storend vind bij het afsluiten dat er telkens die melding komt . Toch hartelijk dank en nog een fijne avond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Als je de PC niet meer aan het internet hangt, zou je eventueel de update nog kunnen verbergen.

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Move: CSA->WOS

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb KB2481109 eventueel wel voor je.
Pagina: 1