Mijn vraag
mijn zelf samengestelde desktop heeft 2 jaar prima gewerkt, maar door wat problemen met windows en er uiteindelijk te veel versies van windows op gezet te hebben wilde ik mijn harde schijven compleet resetten en een nieuwe gekochte windows 7 ultimate 64 bit installeren. na dit gedaan te hebben heeft mijn computer niks anders dan een zwart scherm gegeven. als ik de computer opstart gebeurd er dus letterlijk niks, waardoor ik geen idee heb waar ik moet beginnen met het probleem vinden/oplossen
Relevante software en hardware die ik gebruik
CPU: intel i5-2500k
motherboard: MSI Z68A-GD80 G3
GPU: MSI n560GTX-Ti twin frozr II (i have 2)
weet het niet heel zeker maar ik geloof twee G.skill sniper 8GB (so 16GB total)
1000W power supply
windows 7 ultimate 64 bit
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
eigenlijk niks, want ik weet niet waar te beginnen aangezien de computer niet opstart.
alle mogelijke combinaties tussen mijn schermen en moederbord / grafische kaarten geprobeerd....
alle hulp wordt zeer gewaardeerd.
bedankt,
Alex
mijn zelf samengestelde desktop heeft 2 jaar prima gewerkt, maar door wat problemen met windows en er uiteindelijk te veel versies van windows op gezet te hebben wilde ik mijn harde schijven compleet resetten en een nieuwe gekochte windows 7 ultimate 64 bit installeren. na dit gedaan te hebben heeft mijn computer niks anders dan een zwart scherm gegeven. als ik de computer opstart gebeurd er dus letterlijk niks, waardoor ik geen idee heb waar ik moet beginnen met het probleem vinden/oplossen
Relevante software en hardware die ik gebruik
CPU: intel i5-2500k
motherboard: MSI Z68A-GD80 G3
GPU: MSI n560GTX-Ti twin frozr II (i have 2)
weet het niet heel zeker maar ik geloof twee G.skill sniper 8GB (so 16GB total)
1000W power supply
windows 7 ultimate 64 bit
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
eigenlijk niks, want ik weet niet waar te beginnen aangezien de computer niet opstart.
alle mogelijke combinaties tussen mijn schermen en moederbord / grafische kaarten geprobeerd....
alle hulp wordt zeer gewaardeerd.
bedankt,
Alex