Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18:29
Ik kwam via Tweakers een website genaamd DreamGame tegen aangezien ik opzoek was naar Xcom 2 pre-order.

https://www.dreamgame.nl/...en-pc-steam-download.html

Nou scheelt dit 9 euro tegenover de Steam versie dus ik vind het wel de moeite waard, maar hoe betrouwbaar is deze site? Ik wil natuurlijk niet achteraf dat Steam mijn code ongeldig maakt omdat er "iets mee mis was".

Volgens de reviews op Tweakers is het betrouwbaar, maar aangezien elke review enorm positief is toch maar voor de zekerheid even deze vraag.

(aangezien er ook webshops zijn die valse reviews aanmaken, vandaar)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:26
Ik heb in het verleden ook een paar keer bij DreamGame besteld, binnen een paar minuten had ik netjes mijn Steam key in de email. Mijn ervaringen zijn dus in ieder geval positief.

Meestal doen dit soort websites ook niet moeilijk als je toch een key zou krijgen die niet goed is, even contact opnemen en meestal krijg je zonder problemen een andere key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Iemand die mij kan uitleggen hoe het kan dat een steam key op dreamgame meer dan de helft goedkoper is dan op steam zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DePaul
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:39
Volume voordeel heet dat ... stel dat jij 1000 keys tegelijk af zou nemen op Steam zou je ook niet de initiële prijs hoeven te betalen lijkt me :)

Veel, of eigenlijk alles wat je doet is volstrekt onbelangrijk. Het is echter heel belangrijk dat je het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:29

heuveltje

KoelkastFilosoof

Dat is het dus niet, je kunt niet als reseller bij steam aankloppen voor inkoop.
(Steam zelf is namelijk al de reseller :) )
Wel zou CO zelf keys kunnen verkopen, maar ik geloof niet dat ze dat doen.

Wat het waarschijnlijk is :
-Keys via grijze import. In rusland kost software maar een fractie van hier.
-Ingekocht tijdens sales bij steam (maar dan is het meestal een steam-gift, ipv een key)
-Via frauduleuze creditcards gekochte keys.

[ Voor 5% gewijzigd door heuveltje op 07-03-2016 12:03 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DePaul
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:39
@heuveltje

Ik zei ook lijkt me :)

Heb er geen ervaring mee maar in andere branches werkt het wel zo

Veel, of eigenlijk alles wat je doet is volstrekt onbelangrijk. Het is echter heel belangrijk dat je het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:05
Het willen ook nog wel eens keys zijn uit een Humble Bundle. Die koop je ook voor een appel en een ei, en hoewel ze het eigenlijk niet toestaan kun je die keys natuurlijk gewoon los doorverkopen.
Pagina: 1