Toon posts:

help fout melding bij game

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hey hallooo mensen

ik wou weer eens terug in de tijd met de pc games ( battlefield 1942 - call of duty 1 en 2 )
nu heb ik ze geinstaleerd en krijg ik steeds deze fout!! ---> http://prntscr.com/9yadrg <------
ik heb al geprobeert om rechtermuis knop dan uit voeren als administator ik heb dat ook al bij eigenschappen aan gevinkt ik heb al op nieuw geinstaleerd bij elke game geeft hij dta nu aan HELP!!! :( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galinsky
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online

Galinsky

--------->

Ik neem aan dat je dit krijgt als je de game wilt opstarten. Geeft hij dit ook aan bij de games die je al eens eerder hebt geïnstalleerd/gespeeld?

Daarnaast welk besturingssysteem gebruik je? gezien ik wat aan het rond googlen ben en er heel veel naar voren springt blijkt je besturingssysteem wel belangrijk te zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Galinsky op 03-02-2016 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb deze spellen al vaker gespeeld volgens mij nog 1 maand geleden ofzo het is echt bij het opstarten en wat wil je wete van besturings susteem ( niet veel verstand van)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galinsky
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online

Galinsky

--------->

Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 00:43:
ik heb deze spellen al vaker gespeeld volgens mij nog 1 maand geleden ofzo het is echt bij het opstarten en wat wil je wete van besturings susteem ( niet veel verstand van)
Welke versie windows je hebt: windows xp / vista / 7 / 8 / 8.1 / 10
Je kan dit zien als je naar start->configuratiescherm->systeem en beveiliging->systeem gaat.
Daar staat bovenaan je windows versie. Al werkt dit niet bij windows xp al betwijfel ik het heel erg of je die hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
8.1 heb ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Hallo marsje232 en welkom op Gathering of Tweakers (of GoT in het kort).

Hier op GoT verwachten we enige inzet met betrekking tot het openen van topics en dat lijkt hier niet echt het geval. Lees hierover meer in Het algemeen beleid #quickstart. Wat hier bijvoorbeeld mist is wat je zelf hebt gevonden als je op zoek gaat naar dit probleem op het internet en hoe je daartoe bent gekomen. Zo voorkom je dat andere mensen met suggestie's komen die je zelf al hebt geprobeerd.
Pagina: 1